Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan komme med et godt tilbud på en hjemmeside, med mulighed for e-handel, og meget gerne CMS systemet.??

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mig og min kammerat har snakket om at starte en virksomhed som udelukkende er e-handel, da det er første gang vi roder os ud i det, vil vi gerne lige hører om i kan svarer på vores spørgsmål.

Her er spørgsmålene:

Hvad vil det koste at få et domæne?(Navn)

Hvad vil det koste at få en til at lave hjemmesiden?

Hvad vil det koste det at få en webshop op at køre?

Og til sidst evt. nogle der vil rådgive os, med nogle gode tips og tricks, og vigtige ting som man skal tage højde for?

Big Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:41

Nico nyskaber:
Hvad vil det koste at få et domæne?(Navn)

Ca. 50 kroner

Nico nyskaber:

Hvad vil det koste at få en til at lave hjemmesiden?

Hvad vil det koste det at få en webshop op at køre?

alt fra 2000 kroner og op til 200.000. Det er ganske enkelt umuligt at sige eftersom i ikke skriver hvilke krav i har, prøv læs lidt rundt her på aminoe der er mange lange diskussioner om de forskellige systemer. Nyudviklet vs. standard vs  open source. etc.

Nico nyskaber:
Og til sidst evt. nogle der vil rådgive os, med nogle gode tips og tricks, og vigtige ting som man skal tage højde for?

Er i begyndere på området inden for e-handel er pengene til E-pusher givet godt ud, ihvertfald læs e-pusher light som er gratis. Derudover har en anden amino skrevet bogen Webshop-Hvordan, hvilket mange herinde har haft glæde af.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:45

Hej

Hvis I er helt grønne på området vi mit absolut bedste råd være at i skaffe jer noget viden omkring, hvad det overhovedet drejer sig om. Køb e-bogen "E-pusher" og "webshop-hvordan", så er I klædt rigtig godt på til at vælge det rette system, design, markedsføring, domæne, seo, leverandør/gør-det-selv osv.

Når I har læst bøgerne og stadigvæk har spørgsmål, er I selvfølgelig velkommen til at kontakte mig.

Håber det kan bruges

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:45

Hvis i sender en mail til email@redweb.dk med en beskrivelse af hvad i forventer rent funktionelt af løsningen (henholdsvis website / webshop) samt anvisninger på design m.v. i så vid grad det er muligt skal jeg gerne sende et uforpligtende tilbud på løsningen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:46

He, he, da var du hurtigere end mig Smile

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:29

Hej Nico,

for 499,- ex.moms pr. md... kan du hos scannet.dk få en webshop med betalingsmodul, der har du mulighed for selv at ændre indholdet tilføje produkter osv...

Det er den perfekte løsning hvis i ikke har det helt store budget...

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 17:32

Hej tak for dit svar, nu skriver på webshop, er det kun webshop eller er det også hjemmeside.

Tænkte er en webshop et modul der skal ind på en hjemmeside, eller når man køber en webshop, er det så inklu. hjemmeside??

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:45

Var så lidt...

wenshoppen fra scannet fungere som en hjemmeside og er ikke et ekstra modul som skal på en eksisterende hjemmeside, dvs du får en hjemmeside/webshop fra scannet det er både med fordele og ulæmper...

Du kan se nogle eksempler på en scannet webshop her:
www.karaokebutik.dk
www.barnevognshuset.dk

ellers kan du læse mere om det her: http://scannet.dk/dk/produkter/shopcms/webshop/

Hvis det er noget du ønsker hjælp til at opsætte, designe osv... er du velkommen til at kontakte mig.. T: 60 22 64 41 M: dp@256c.dk

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:53

Når du køber et standard system som Scannets så lejer du dig ind på et system, det vil sige du betaler en månedlig ydelse for at lege deres shopsystem. Den slags udbydere findes der mange af, blandt de største er www.dandomain.dk www.goldenplanet.dk og så www.scannet.dk / www.scancommerce.dk som er blevet nævnt.

Her sørger de får alt du betaler bare en månedlig ydelse, det eneste du skal betale udover lejen er en PBS indløsnings aftale der ligger på 1000 for dankort og 1000 for internationale kort.

Udover et lejebasis system kan du også vælge at få udviklet det i et open source system, det er blandt andet det Redweb her i tråden tilbyder, det er et stykke gratis software hvor du betaler et firma for at sætte det op og tilpasse dine behov. På den måde slipper du for at leje systemet, og du har frie muligheder for at videreudvikle på det løbende, eller flytte til et andet firma. Det har du ikke mulighed for med et standard system.

Tilgengæld er denne løsning ofte lidt dyrere i oprettelse, men derefter billigere i måneden.

Sidst men ikke mindst så kan du få udviklet shoppen helt fra bunden, det vil jeg ikke anbefale med mindre det er et meget specielt produkt du skal sælge og shoppen derfor skal bygges på en helt speciel måde. Eller hvis du vil starte ud meget stort og koble en stor backend på der kan snakke sammen med økonomi lager mm. I den slags tilfælde kan det nogle gange godt betale sig at få det udvikler fra bunden. Men så er du hurtigt oppe på beløb med 6 cifre.

Inden du beslutter dig for en løsning så brug noget tid på amino og nettet læs om de forskellige systemer. Stort set alle shopudbydere er repræsenteret her på amino på den eller anden måde, hvor du kan læse om fordele og ulemper.

Jeg holder stadig på mit standpunkt, ligesom Henning, at du bør købe E-pusher, og evt. Webshop-hvordan. På den måde står du langt stærkere når du skal vælge system da du ved hvad du skal kigge efter.

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 18:30

Hvad er ulemperne

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)