Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoér

Jeg har gået i godt et ½ år nu og lavet en forretningsplan og alt andet hvad der nu er af forberedelse inden man tager springet… Men nu er jeg i tvivl om jeg tør at starte selv…

Det jeg er bange for er at jeg ikke kan holde min løn inde da jeg ikke er særlig god til at sælge mig selv.  Og kunder kommer jo ikke af sig selv så det jeg søger er lidt info fra nogen der måske har stået i samme situation som jeg står i nu.

Hilsen

Ronni

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 13:22

Hej Ronni.

Det kommer jo meget an på virksomhedstypen.

Jeg har valgt at beholde mit fuldtidsjob indtil mit eget firma når en størrelse som gør at jeg "kan leve af den" og videreudvikle den.

Nu er min heldigvis en virksomhed som ikke kræver det helt store lige pt. men da jeg skal til at have gang i samarbejdspartnere og mere omfattende markedsføring/salg, så må man jo overvejde at smutte deltid. 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan tage dig et 2x12 timers weekend arbejde. Her kan du tjene 20-24.000 kr. pr. mdr.

Hvis du ikke kan sælge så ansæt en til at sælge for dig. Hvis du ikke selv tror på det tror på din ide eller virksomhed, så skulle du måske glemme den!! Det er bare min mening. Men held og lykke med din beslutning. Big Smile.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 9. May 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:43
Tak for de hurtige tilbagemeldinger

Jeg tror nu på min ide og jeg skal nok få det til at kører på den ene eller anden måde men takker for ideerne.

Men ja det hælder nok over i mod at jeg skal skift til noget deltids arbejde i stedet for, så jeg kan komme vider med min drøm.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)