Har et stykke tid overvejet at undersøge mulighederne for at netværke (fagligt) lidt mere - Jeg har mange gode mænd i mit personlige netværk, men mangler nogle andre kvindelige selvstændige/iværksættere. Jeg tænker naturligvis i baner som "Morgendagens Heltinder", men er der andre? og hvad siger I andre quinder herinde? Er der nogen som har erfaring med bestemte netværk og kan anbefale mig en vej at gå? Og nej i princippet behøver det ikke at være et rent kvindenetværk. Det må gerne være "hyggeligt" og personligt, men en "strikkeklub" er ikke det jeg er på jagt efter :-) Varme hilsener
|
Hej sus
Jamen umiddelbart vil jeg anbefale dig Global Networking. Der er jeg selv medlem af, og får et rigt udbytte af hver gang vi ses. Både forretningsmæssigt og personligt. (www.global-networking.eu)
Jeg er også medlem af Junior Chamber, som er mere personligt udviklende forum. www.jci.dk
For at du "kun " skal møde nye mennesker, vil jeg anbefale dig speednetworking, som giver dig mange kontakter på meget kort tid www.speednetworking.dk
Så kan du alt efter behov jo vælge lidt :-)
Mvh flemming