|
Jeg skal have lavet en webshop, og da jeg overhovedet ikke selv har forstand på hvordan det skal gøres vil jeg meget gerne have nogen til at gøre det for mig. Det skulle vel være nemt nok - troede jeg, men desværre har ingen af de firmaer/personer jeg har rettet henvendelse til, vist den store interesse. Det jeg ønsker er en webshop med flash og den skal virkelig stråle af kvalitet så produkt og shop stemmer overens. Det syntes jeg da ikke er for meget forlangt..... Så hvis der er nogen herinde der kan eller måske kender nogen der er dygtige til den slags kan vi måske starte et samarbejde. Håber på at der her igennem kan ske noget positivt. |
Du skal virkelig passe på med en webshop i flash - og hvis du endelig vil have flash så skal du reelt have lavet et doubble content system så du har et komplet webshop uden flash også for at opnå søgemaskine placeringer og ellers ryger du ud i en omgang blackhat seo for at få dine sider indekseret.
Så det kan godt være flash ser smart ud - men det er rigtig usmart at bruge til en webshop - med mindre altså vi snakker om små flash elementer (som typisk kunne laves i en gifanim eller delvist dhtlm/js baseret lige så godt istedet).
Bliv gratis medlem