Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udarbejdelse af webshop!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en webshop, og da jeg overhovedet ikke selv har forstand på hvordan det skal gøres vil jeg meget gerne have nogen til at gøre det for mig. Det skulle vel være nemt nok - troede jeg, men desværre har ingen af de firmaer/personer jeg har rettet henvendelse til, vist den store interesse.

Det jeg ønsker er en webshop med flash og den skal virkelig stråle af kvalitet så produkt og shop stemmer overens.

Det syntes jeg da ikke er for meget forlangt.....

Så hvis der er nogen herinde der  kan eller måske kender nogen der er dygtige til den slags kan vi måske starte et samarbejde.

Håber på at der her igennem kan ske noget positivt.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:20

Du skal virkelig passe på med en webshop i flash - og hvis du endelig vil have flash så skal du reelt have lavet et doubble content system så du har et komplet webshop uden flash også for at opnå søgemaskine placeringer og ellers ryger du ud i en omgang blackhat seo for at få dine sider indekseret.

Så det kan godt være flash ser smart ud - men det er rigtig usmart at bruge til en webshop - med mindre altså vi snakker om små flash elementer (som typisk kunne laves i en gifanim eller delvist dhtlm/js baseret lige så godt istedet).

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:46

Hej Bettina,

Vi har brugt MBC-Design over et års tid nu, og vi er utrolig glade for den service og behandling vi får, så jeg kan varmt anbefale dig at prøve og forhøre dig hos dem.

Du skal have fat i Martin Bermann på mb@mbc-design.dk

Så jeg synes du skal prøve og kontakte dem, vedr. priser, leveringstid, krav..osv. det er jo med at indhente nogle gode tilbud. Smile

Jeg ved de bl.a. har en del amino kunder.. og har kun fået meget positiv omtale.

Håber du kunne bruge dette til noget.. og du må have held og lykke med dit projekt, det lyder jo spændende.. Big Smile

Rigtig god dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

Hej Bettina

Du er mere end velkommen til at kontakte os, du kan se vores referencer her.

Jeg kan træffes direkte på 28 18 98 43

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 17:33

Jeg kan anbefale DanDomain, her betaler du et fast beløb om måneden, så sørger de alt fra drift til backup. Der er også mulighed for integration til økonomisystemer, hvis det går godt med forretningen og du får brug for at udvide. De har designs som ser proff. ud, men ikke i flash. Jeg vil hellere ikke anbefale flash til webshops, det er ikke brugervenligt.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 16. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 19:22

Hej  Wink

Det er muligt at flash ikke er specielt brugervenligt mht seo,
men stadigt idag er flash jo velbenyttet og brugt til at lave flotte
dynamiske websites i hele verden (Film og Trailer Sites) enten som
hele flash sites eller bare med små grafisk delelementer.

Spørgsmålet er vel også om man som privatperson eller virksomhed skal
bruge et flot visitkort eller et EVENT site uden den større fokus på søgemaskineoptimering f.eks.
til ens produkt SHOWROOM, en ny kollektion eller bare en anden form for
begivenhedslancering måske samtidigt under et rigtig lækkert Domænenavn.

Og her vil jeg da helt klart anbefale et flashsite med henblik på at opnå størst
mulig lydmæssig og visuelt grafisk optimering og dynamik. Drinks

Creainvest...

Fra Danmark - Fyn
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:26

Det kan jeg så ikke andet end at give dig ret i. Jeg havde bare en traditionel webshop i tankerne som udgangspunkt Smile

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:44

Som butiksdrivende på nettet skal du hente en stor del af din omsætning igennem de organiske søgninger og hvis du kun kan hente organiske besøgende via blackhat seo metoder så lever du (og din butik) livet meget farligt.

Selv med et enormt markedsførings- og brandingbudget vil du aldrig kunne hente de organiske besøgende ind hvis ikke sitet er tekniske søgemaskineoptimeret.

Flashspil eller bandflash halløj eller noget andet kreativt som et element er helt fint - men at lave hele websites i flash er langt ude i hampen og det burde ingen rådgive dig til hvis de ved noget om hvordan søgemaskinerne fungere.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:11

Ronnikc:
Som butiksdrivende på nettet skal du hente en stor del af din omsætning igennem de organiske søgninger og hvis du kun kan hente organiske besøgende via blackhat seo metoder så lever du (og din butik) livet meget farligt.

Nu findes der jo andet end alm. søgemaskine optimering og blackhat seo!

Procentvis henter jeg måned for måned mindre og mindre via de organiske søgeresultater end jeg gør fra fx affiliates, nyhedsbreve etc. og med den hast søgemaskine optimering rykker frem, så varer det nok ikke længe før selv de mest håbløse shopudbydere har fået optimeret deres systemer, og det gør unægteligt kampen meget hårdere.

Jeg tror ikke det er en helt utænkelig tanke at lave et superflot site hvor du med flash "måske" kunne øge konverteringen så kraftigt at alm. seo ikke er tidmæssig lukrativ. (Det skal lige siges jeg ikke selv tør prøve).

se fx http://www.funkydiva.dk/ , selv om man ikke skal bruge en jukebox, så er man jo lige ved at få bestilt en!

Jimmy

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:36

At du optimere på andre fronter gør jo ikke den organiske optimering mindre vigtig.

Du kan selvfølgelig købe dig fattig i adwords og lave et tons affiliateaftaler m.v. - men hvis nu 20% af konverteringerne her kunne have været hentet igennem en organisk optimerinng ville du så ikke hellere have brugt de 20% på endnu flere adwords/affiliateaftale/markedsføring?

Coca cola skal jo nok kunne holde et website med besøgende igang - det er utroligt hvad et godt brand og en helvedes masse tv reklamer kan.

Men skiftede de navn til Brun Vand imorgen så var det bal forbi - Så hvis du ikke har markedsføringsmidlerne og brand samt brandstrategi på plads så skal du helt sikkert indtænke den tekniske søgemaskineoptimering af din webshop / dit website som den første parameter.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)