Vi er 2 unger gutter som har startet www.motor-borsen.dk Den ene af os har geist for at lave websites og rode med IT. Den anden af os elsker at sælge og rode i maskiner. Vi er begge under uddannelse på HHX innovation på Svendborg Erhvervsskole. Vores spørgsmål lyder: Hvordan får vi folk til at se og bruge vores website? Websitet www.motor-borsen.dk er en handle børs hvor du kan handle med dine motordrevet genstande. Bil-båd-MC osv osv osv. Det hele er fokuseret på motordrevet genstande og intet andet. Altså man finder ikke Sofa'er og Telte inde hos os. Håber i vil hjælpe Mvh Nicolaj & Christian |
Jeg har faktisk lige hjulpet min svigerfar med at sætte hans båd til salg på nettet, da han ikke kan finde ud af at bruge en computer :-)
Og ikke noget ondt ment, men for at være helt ærligm, ville jeg slet ikke vælge at lægge noget ind på jeres side.
Den meget blå forside virker ikke særlig tiltrækkende og siden virker i det hele taget ikke særlig professionel.. Og for at oprette noget på jeres ide, ville jeg skulle indtaste en masse personlige oplysninger går jeg ud fra, telefonnummer osv., og det ville jeg ikke have lyst til, når siden ser sådan ud.. Man ved jo aldrig hvad det kan blive brugt til.
Så jeg tror i skal starte med at få siden til at se mere troværdig ud, før i begynder at bruge en masse krudt og penge på at reklamere for den.