Har du en hjemmeside og et link til den..??? ( skal lige se hvordan du har bygget den op..)
Har du fundet den baggrund ( wallpaper ) du vil have og lavet en gif eller jpeg ( billedformat) af den, samt optimeret den til web..??? Og hvad hedder filen eks.???
Så kan jeg hurtigt lige lave koden til dig og så kan du kopiere den ind i dit dokument og uploade den..
problemet er at jeg ikke ved hvordan jeg får baggrunden, så jeg har intet. jeg er igang med hjemmesiden, så den er ikke på nettet endnu, men jeg vil jo også gerne have den flot inden jeg smider den ud i offentligheden. men hvad er det første jeg skal gøre? håber du vil guide mig?
Okay.. Det første du gør at finde det motiv du vil have i baggrunden. I det tilfælde jeg viste dig på www.miniaturehuset.dk er det faktisk et rigtigt tapet jeg har scannet ind og tilpasset/retoucheret i photoshop ( billedbehandlings program ) Du skal så forestille dig at hver enkelt blomst er et billed (57x57 pixels). Altså det samme billede som bare går igen. Det vil sige at det ikke er et stort billed der ligger i baggrunden, men det samme billede der bare bliver dubleret så det danner et mønster der tilpasser sig skærmens størrelse..
Og så er det bare at vælge det som baggrund på webben via sine styles eller gå i background eller sådan ligende i en HTML editor.. Hvad bruger du forresten til at lave websiden i..??