|
Der gået et eller andet galt med min Wordpress-blog. For det første er designet af en eller anden grund rykket sig (ikke vigtigt), for det andet kan jeg ikke længere logge ind. Hvis jeg forsøger får jeg på login-siden beskeden
Og når jeg logger ind får jeg fire tilsvarende fejlmeddelelser - og ikke andet. Gode råd er velkomne, for jeg vil faktisk gerne kunne komme ind skrive noget igen! [:'(] |
Wordpress, kan ikke logge ind
- 1
|
Hej Morten Svært at gætte hvad præcis der er gået galt. Hvad har du evt ændret i inden det skete? Prøv til at starte med at lave en opdatering af Wordpress <--Følg vejledningen Hvis vi ikke er heldige at det løser problemet, så send mig lige en besked, så vi kan prøve nogle andre sager. Hilsen Anders
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Ingen tomme linier eller spaces udenfor php tags, det har jeg checket. Både wp-config og wp-login |
|
En opgradering til 2.5 løste fjernede problemet, tusind tak for hjælpen. Og så vil jeg for øvrigt anbefale andre også at lade denne opdatering, der er mange gode grunde til det! |
|
Godt at det kunne klares så let! :-) |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Bliv gratis medlem