Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger franchisetagere - og vi GARANTERER en minimumsomsætning!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Oplagt forretningsmulighed indenfor rengøringsbranchen (franchise).

Servicevirksomhed med mere end 15 års erfaring indenfor de fleste områder af servicebranchen, samt med et godt ry og høj kvalitet, søger franchisetagere til nyt koncept indenfor rengøringsområdet. Der er ledige distrikter flere steder i landet. Lige nu søger vi til Nord- og Midtjylland, men skriv hvor du er interesseret.

Du skal være villig til selv at skyde kr. 50.000 ind i opstarten og dette dækker blandt andet en opstartpakke med rengøringsprodukter og -rekvisitter samt visitkort, brevpapir, kuverter samt logo til bilen.

Konceptet indeholder blandt andet:

-  En GARANTI på minimum kr. 40.000 i omsætning pr. måned (ja, vi leverer kunder til dig!)

-  Startpakke med rengøringsprodukter og -rekvisitter

-  Sælger der arbejder landsdækkende

-  Oplæring og støtte i starten

-  Oplæring og uddannelse af nye medarbejdere løbende

Konkurrencedygtige priser på de ting du behøver i hverdagen, lige fra visitkort til rengøringsprodukter

-  Muligheden for, at du kan tilvælge kontorservice/virksomhedsservice med eksempelvis bogføring og telefonpasning

Du bliver franchisetager i en virksomhed, som sætter høj standard og hvor kvaliteten er i top, og du kommer til at køre med et navn der netop er kendt for dette.

Fordi vi har et godt navn og er kendt for høj kvalitet, så er det ekstremt vigtigt for os, at du er den rette person. Vi vælger ikke hvem som helst, og har derfor valgt at sætte en ekstern konsulent på opgaven til at hjælpe os med at finde de helt rette personer, der både fagligt og personligt passer ind i vores franchisevirksomhed.

Synes du det lyder spændende? Så kontakt en verden af talenter, som er vores samarbejdspartner på opgaven. Her kan du tale med Janet Friang på telefon 6013 2390 (direkte nummer) eller sende en e-mail på  janet@evat.dk

Vi ser frem til at høre fra dig!

Hvem er en verden af talenter?

en verden af talenter er en danskejet konsulentvirksomhed med kernekompetencerne rekruttering, coaching og løsning af HR opgaver. Vi løser opgaver over hele landet. Kendetegnede for vores kunder og samarbejdspartnere er, at de ønsker høj kvalitet i opgaveløsningen, kombineret med et tæt og personligt samarbejde.

Vil du vide mere om os er du meget velkommen til at se mere på www.evat.dk eller ringe til konsulent Janet Friang. Du kan også sende os et brev eller din ansøgning med almindelig post til adressen:

en verden af talenter

Stemannsgade 1, st.

8900 Randers

e-mail       info@evat.dk

web           www.evat.dk

telefon      8888 8489

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:56

hvor stort bliver ens område og kan de kunder man evt får give mere ind de garanteret 40,000 kr.

lad mig høre

mvh

kenneth

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:58

hvor stort er ens område og kan de kunder man evt får give mere ind de garanteret 40,000 kr

lad mig høre

mvh

kenneth

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 10:15

Hej Kenneth,

Det franchisevirksomheden garanterer en franchisetager er minimum kr. 40.000 pr. måned i omsætning. Har en franchisetager ambitioner, så er der mulighed for at få en højere omsætning - dog vil vi også samtidigt sikre os, at kvaliteten kan følge med, at personalet kan følge med og så videre. Men ja, ønsker man højere omsætning er det helt klart også muligt.

Området afhænger af den enkelte franchisetager, idet nogen måske har mindre ambitioner og ønsker en lille virksomhed, og andre måske har større ambitioner og tænker i flere ansatte og så videre. Så helt nøjagtigt er det ikke fastlagt endnu, men fastlægges efterhånden som de rette personer findes.

Jeg håber det er svar på de stillede spørgsmål, og ellers er du velkommen til at maile mig på janet@evat.dk eller ringe til mig på telefon 60132390. Jeg har også en mere udførlig beskrivelse, som både ligger herinde på Amino - men som du også kan få mailet hvis du sender mig en email :)

Rigtig god weekend.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)