Jeg har tidligere været medejer af en virksomhed. Jeg valgte at trække mig ud af selskabet i november 2007, efter 5 år som medejer og 8år som ansat.. Efter en længere periode med ensidigt kommunikation, blev jeg "frivilligt" tvunget til at sælge mine aktier til anden ejer i selskabet. Jeg har fået betaling for mine aktier, så dette er på plads. Men desværre her efter 3 måneder fra salget, modtager jeg en restanceopkrævning fra selskabets kreditforening på manglede terminsydelse fra marts måned. Selvom jeg skulle være ude af alle forpligtigelser vedr. selskabet, står jeg jeg stadigvæk som selvskylderkautionist på en ejendom som blev købt i 2007. Altså hæfter jeg for million lån sammen med nuværende ejer. Samme dag (tirsdag 06/05-08) jeg modtog opkrævningen, skrev jeg email til selskabets bestyrelsesformand, revisor, kreditforening og bank med spørgsmål på hvorfor dette ikke var ændret? Jeg har desværre ikke modtaget noget svar endnu. Jeg har en formodning om selskabet er ved at gå i betalingstandsning. Hvem skulle have sørget for ændringen af disse oplysninger, selskabet, Revisor, advokat eller ? Hvordan er mine muligheder for at komme af med den forpligtigelse?
|
Hyr dig en advokat! nu!