Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges til concept store.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Har drevet mit nuværende firma i godt tre, med fin udvikling gennem årene. Nu har jeg dog set denne flotte butik, og ønkser at udvide firmaet,således at kombinere nuværende firma og nævnte butik, med resultat i spændende concept store.

Butikken er beliggende i København, på én af de større hovedgader. Dog i den mere "forsømte" ende, hvilket gør at afståelses prisen er rigtig god - så god som sådan en nu kan være.

Men, som jeg ser det, er der gang i udviklingen af dette område, og jeg tror prisen den er udbudt til nu, vil vise sig at være en god invistering.

Butikken er stor, med flot kælderlager, som på længere sigt vil kunne udvides som en etableret del af butikken, blot ved nogle få ændringer.Desuden er den i flot stand og de fysiske rammer for at åbne butik, allerede i morgen, medfølger i prisen (hermed menes dankortcentral m.m.).

Nu er udfordringen bare, at jeg allerede har taget personligt lån, for at opstarte nuværende firma, og tør ikke låne penge til opstarten af denne butik. Søger derfor en samarbejdspartner, eller flere, med villighed og kapital til at skyde noget økonomi i projektet.

Kunne det have din interesse? Vil meget gerne høre fra dig, nærmere detaljer gives meget gerne per pm eller mail.

Med venlig hilsen

Charlotte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)