Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Zuccez kalder! Grafisk tegnestue med farve og format 

Vi søger nye samarbejdspartnere og tilbyder derfor vores grafiske tegnestue som et supplement til dine opgaver
- så du kan tjene flere penge, ved at gøre det DU er god til i netop din virksomhed.

Vi er to hoveder i Zuccez med komplementerende faglige kompetencer – vi er begge 100% inde i alle vore opgaver, og det er altid en af os, du får i røret. Vi er gearet til at indgå i et tæt samarbejde omkring alle dine marketingsopgaver, store som små. Vi næres af variationens ild, som findes blandt visitkort, brochurer, kataloger, magasiner, emballager og store messestande. Vi udvikler os i gode spiraler ved at boltre os rundt i hele oceanet af virkemidler, stilarter og signalværdier.

Tilsammen har Ann og Anette mere end 30 års erfaring fra forskellige reklamebureauer og trykkerier. Vi er små og derfor effektive.
Alle vore kunder er lige vigtige, og vi kan rykke igennem for dig, når det gælder. 

MVH
Ann 

Fra Virum
Tilmeldt 17. Jun 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:41
Hej Ann Jeg kan se det er lang tid siden du har skrevet overstående, men syntes jeg ville fortælle dig, at det er en rigtig fin, lille, personlig PR tekst har lagt ud. Det er også en fin hjemmeside i har. Jeg har lige læst Martin Thorborgs "Iværksætter til jeg dør", den kan anbefales, og med den i mente syntes jeg I formår, at gøre jeres forretning dejlig personlig med det uformelle sprog. Jeg har sat et bogmærke i min browser til senere brug. Held og Lykke Jacob Norling - Brugsvenlig arkitekt-

Arkitektur, for din skyld.

www.norlingandersen.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:45

Hej Jacob

Mange tak for dit indlæg - jeg har læst bogen (flere gange) og har anbefalet den til mange andre iværksætter...RIGTIG GOD BOG!!
Du er meget velkommen til at kontakte os.

God weekend!

MVH
Ann

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)