Jeg har udviklet et system til Webbaseret Korrektur og Godkendelse af eksempelvis tryksager o.l. Systemet er nu nået til version 3 og har pt. en lille række betalende kunder som benytter systemet til deres kunder. Systemet er udviklet i samarbejde med et trykkeri, med input fra reklamebureauer og andre fagfolk. Min udfordring består i at jeg ganske simpelt sagt, ikke har kompetencerne til at få systemet solgt. Kunderne og de nye emner jeg kontakter er ganske positive, men jeg er ikke dygtig nok til at få lukket handlen. Det bliver gerne ved snakken, kunderne er positive men jeg får ikke ligesom dem det sidste stykke over målstregen. Systemet udlejes på ASP basis, hvor kunden betaler et fee pr. måned for at bruge systemet der er placeret på mine servere. Der er et rimeligt stort kundegrundlag her i DK, en "hot liste" på 500 emner ligger og venter, det er emner som er udvalgt som havende de helt rigtige størrelser, ikke for små, ikke for store. Et udtræk fra KOB er omkring 8.000 emner, trykkerier og reklamebureauer. Herudover kan systemet anvendes i mange andre typer virksomheder til eks. kontrakt håndtering o.l. Jeg forestiller mig et samarbejde med en virksomhed/person som har drive og evner til at få lukket handlen, til at få skabt kontakt til de her virksomheder. Jeg er naturligvis også med på galejen, i starten sammen med jer/dig direkte i kontaktfasen, på sigt mere som salgs-support ved kunder med mere specifikke ønsker. Systemet skal stadig videreudvikles og supporteres hvilket jeg står for. Da systemet udlejes er der ikke en "stor kage" til at spise i starten, så I/du vil få en andel af de månedlige indtægter løbende - hvilket på sigt skulle kunne akkumulere en ganske fornuftig indtægt. Jeg er IKKE på udkig efter et telemarketing bureau som kan ringe kold kanvas og/eller mødebookere - det er en salgspartner jeg søger, en varig kontakt. Du kan læse mere om systemet på www.oneproof.dk Jeg glæder mig til at høre fra dig, smid en besked her eller på email mark[ a ]oneproof.dk |
Hej Mark.
Det lyder interessant.
Bruger du Adwords? Google-annoncer.
Uden dog at vide helt præcist, hvad det er du sælger, ville jeg foreslå dig at finpudse produktet så meget at det sælger sig selv, når først kunderne har fundet frem til dit website. Men man kan jo ikke komme ind på Oneproof.dk uden et password?
Er produktet kun forbeholdt særlige typer kunder?
Sælg det over Google Adwords, hvis du ikke er meget for at tage kontakt direkte til kunden - Folk kan vel bare købe det igennem sitet, eller hvad?