|
Hej. Jeg står med idéen om at åbne en mindre netavis, baseret på brugernes lyst og skrive egenskaber. Siden skal også indeholde forum, og det skal være muligt at kommentere hver artikel (som på fx www.avisen.dk) Til det egentlige spørgsmål; Hvilken ”platform” skal benyttes ved sådan en type side? - Er der overhovedet nogen platform der kan bruges, eller skal sådan en side bygges op fra bunden? Og hvis det er muligt, kunne man så integrere et forholdsvis nemt kontrolpanel? Hvis det er muligt at bruge en platform af en eller anden slags, hvad ville en sådan platform i så fald koste? Det selvfølgelige svært for jer at sige hvad en sådan side, vil koste konkret. Men jeg vil gerne hører jeres bud på hvad det kunne koste. (og er der nogen der kan komme med konkrete tilbud er de meget velkommen til at skrive) Del jeres viden og erfaringer! På forhånd tak. Mvh. Mikkel
|
Hej Mikkel
Jeg tror CMS systemet fra DynamicWeb kan bruges til netop denne type løsninger.
Pris er nok svær at vurdere på dette grundlag, det hænger meget sammen med hvilke ønsker og krav du har til design, grafisk identitet, funktionalitet og moduler samt omfang af indhold, projekteledelse og krav specifikation. Lav evt. en liste over hvilke krav og ønsker du har til ovenstående og send den til nogle af de udbydere, som har erfaring med udvikling og design af netop denne type løsning.
Håber det kan bruges :)
Bliv gratis medlem