Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Foto til webshops o.lign.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hinnerup
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Vi har startet et par webshops og investeret i et professionelt flash-anlæg og optage bord mv. Vi bruger det jo ikke hele tiden selv, så derfor tilbyder vi nu at skyde billeder for Jer, så de ser professionelle ud på web lige som tiden til fritlægning kan elimineres eller formindskes kraftigt.

I er meget velkommen til at kontakte os for at se om vi kan finde ud af noget. Geografisk er vi placeret i nærheden af Århus. Vi kommer en del rundt i landet af andre årsager, så geografisk afstand er ikke nødvendigvis et problem. 

Vi kender vores begrænsninger og anbefaler Jer derfor at bruge en professionel fotograf, hvis I skal bruge billeder til andet end web.

Ellers god vind til Jer alle

Med sportslig hilsen

Erik Thomsen

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:41

Hej Erik.

Jeg er ved at starte en internetbutik. Jeg tager selv mine billeder til hjemmesiden, men jeg har brug for at få taget nogle gode professionelle billeder, til reklamer m.v.

Jeg bor mellem Silkeborg og Viborg, og vil gerne have taget 8-10 billeder. Jeg ved godt det er lidt svært, men hvad er et cirka prisoverslag? Det er børnetøj, og tilbehør jeg skal sælge.

Venlig hilsen Kristina, kristina@viktorogholger.dk 

Kristina- Viktorogholger

Fra Hinnerup, Århus
Tilmeldt 25. Dec 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:08

Hej Erik.

Jeg er selv fra Hinnerup - og det er lige dig vi søger Smile

Kan du maile mig på; TrendGigant@live.dk ?

- Hilsen Emil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)