Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Entusiastiske biltilbehørsforretninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
 Jeg havde postet dette indlæg i den forkerte rubrik, så nu kommer det en gang til. Mikkel Jørgensen har svaret Bilnyt, Esbjerg på indlægget. vh. Jette

Hej alle. Kender I nogle biltilbehørsbutikker, som ikke er bange for at være først med det nye???

Vi sælger nanoprodukter, men de etablerede kæder siger at det er for tidligt - at folk ikke kender nok til nanoteknologien endnu til det kan nytte noget at lancere det nu. Sagt på en anden måde: "Når alle andre sælger det, vil vi også sælge det". Med sådan en indstilling kommer vi jo aldrig videre. Havde Columbus været dansker, havde han ikke opdaget Amerika!!

De siger problemet er at man skal forklare hver enkelt person, hvordan produktet virker og det er omkostningstungt og besværligt. Så nu søger vi nogle, som "brænder" for et godt produkt. Vores koster kun mellem 1/2 eller 1/3 af de andre på markedet.

Glæder mig til at høre jeres kommentarer.

Hilsen Jette J
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:21
Hvad med T-Hansen?
De virker på deres tvreklamer, som om de gerne vil være først med det nye og samtidig bedst på markedet.

Hilsen Birgitte
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:42

Problemet med Thansen, er at de helst/kun fører uoriginale eller egne produkter.

De fører ikke rigtigt mærkevarer...
Og så skal du til at sælge dine nanoprodukter under flere forskellige navne/labels!
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 11:26
Jeg kom lige i tanke om at der i Esbjerg også findes en butik ved navn extreme carparts, det var måske også en mulighed. Butikken ligger i Strandbygade
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)