Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opsættes billeder og tekst som ikke kan kopieres på hjemmesiden?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 02:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvad jeg skal gøre for, at det ikke er muligt at højreklikke på billeder og tekst.(samt skjule url for  billederne i kildekoden)?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 02:12

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Herlev
Tilmeldt 5. May 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 02:31
Nu er jeg ikke den store web-haj, men det er nok svært helt at undgå. Hvis du smider billederne ind i en Flash-fil bliver det måske lidt mere kryptisk at stjæle dit billede - jeg ville nok vælge at sætte et vandmærke på billedet, så skal der jo i det mindste arbejdes lidt for snyderiet. Jeg kan altid "nappe" det billede der vises i browseren - på den ene eller den anden måde. Den omtalte funktion E-click virker ikke i alle browsere, men laver dog en lille forhindring. Hvis billederne er lagt på server med henblik på en download-funktion, skal du nok vente på web-hajernes svar på dette, da det ikke er det jeg beskæftiger mig mest med - når vi taler sikkerhed altså. Håber du får svar der bringer dig videre.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 07:22

Som Niels så fint skriver, er det tilgængeligt for browseren, så kan det hentes ned.

I sidste ende kan brugeren tage et screenshot og klippe billedet ud derfra, så et vandmærke vil efter min mening være den "bedste" måde at beskytte billederne på. - Eller at have en hidsig advokat :-) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Holte
Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 44
Fra  Holte Malerfirma Skrevet kl. 09:41

Tak for hjælpen.

Det lyder umiddelbart til, at jeg hellere må se at komme igang med at indsætte vandmærke i alle billederne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)