Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magnet til vask af vinduer.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaere Aminoer,

Er ikke helt 100 paa at dette er den rigtige kategori, men ser ud til den er godt besoegt, saa here goes.

Jeg var i weekenden paa indkoeb af rengoeringsartikler, sammen med kaeresten selvfoelgelig, og faldt over en lille smart anordning der bruges til at vaske vinduer naar man som jeg bor paa 17' ende etage og ikke har den store lyst til at balancere frit paa altankassen. Kort fortalt er det en svamp/kost der er har en staerk indvendig magnet og en tilsvarende makker der sidder paa ydersiden af vinduet og de 2 dele foelges saa ad saa man vasker begge sider af vinduet i en bevaegelse. Der er en snor i den udvendige del, i tilfaelde af magneten svigter. Ifoelge min kinesiske rengoeringdame er det meget stabilt og effektivt at bruge.

Mit spoergsmaal er saa om dette findes i DK allerede, kan nemlig ikke umiddelbart mindes at have set en saadan i landet.

Jeg kan koebe dem i til en ok pris gennem et anerkendt fransk supermarked der saelger kvalitetsvarer. Og taenkte om det kunne vaere noget for en amino web shop eller andet i dk at agere salgskanal. Jeg har nogle billeder liggende jeg tog af produktet i brug (demonstration i supermarked) og kan sende et par stykker hjem hvis interesseret.

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 15:55

Det er vel lidt samme princip, som dem man kan få til akvarier?..

Der er bare nogle faldgruber: Der er ikke særlig mange høje huse i DK - og, den kan vel ikke bruges til sprossevinduer, som her trodsalt er en del af.. så, alt i alt tror jeg ikke rigtigt der findes det store marked herhjemme

:)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 16:30

DanMai Trade:

Mit spoergsmaal er saa om dette findes i DK allerede, kan nemlig ikke umiddelbart mindes at have set en saadan i landet.

Jeg er aldrig stødt på dem i Danmark, men fungerer de fornuftigt, og efterlader de ikke striber i massevis, så har du en køber allerede. Det er komplet umuligt at få vinduespudsning til rimelige priser, da vi bor på anden sal, og jeg nægter at hænge ud ad vinduet med en strik om livet for at fjerne fugleklatter. ;)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:02

Markedet er bestemt rigtig stort, hvis ellers produktet kan slå igennem. Billeder kunne være meget interessant, da jeg tror designet afhænger meget af om det bliver en succes. Ud fra det du fortæller tyder noget på at der skal hænge en svamå på ydersiden af alle vinduer og med en tilhørende snor son er lang nok til at kunne dække hele vinduet. Umiddelbart vil jeg ikke mene det var et ret attraktivt produkt, hvis der er tale om en stor og meget synlig klods.

// Jesper Skov

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 17:51

Jeg vil nok gætte på at det er meningen at man manuelt åbner vinduet, sætter den på, lukker vinduet, bruger den, åbner igen og tager den af - ikke at der skal hænge en på hvert vindue. Det betyder så at den ikke vil du på vinduer der ikke kan åbnes - meeen, det kan jo de fleste :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 18:34

jesperFG:

Jeg vil nok gætte på at det er meningen at man manuelt åbner vinduet, sætter den på, lukker vinduet, bruger den, åbner igen og tager den af - ikke at der skal hænge en på hvert vindue. Det betyder så at den ikke vil du på vinduer der ikke kan åbnes - meeen, det kan jo de fleste :)

Ja - okay, det var noget af en brøler Geeked

// Jesper Skov

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 03:13

Ja jesper, den var ikke helt gennetaenkt ; )

Tak for jeres gode feedback. Ringede selv lidt rundt til danske og kinesiske venner igaar og det viser sig skam at samtlige mine bekendte har en saadan i deres rengoeringsskab, og ingen havde umiddelbart noget at klage over.

Hvad angaar kundegrundlaget i dk, saa er der jo da en jaevn stor flok der bor i etage ejendom, og som en klogligt skriver, saa skal man jo ikke meget over foerste sal foer lysten til at agere jaegersoldat i rappeling action forsvinder.

Hvis jeg koeber en 500-1000 stykker af svampen og sender til DK, er der saa en amino med en  velegnet webshop der har plads til et nyt produkt?

Martin.   

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:24
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 17:20

Ham proever jeg, mange tak ; )

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)