|
Jeg skal have en ny webshop men har endnu ikke fundet shoppen, der kan opfylde mine ønsker. Jeg sælger tøj med tryk, og kunden vælger selv trykket. Lige nu skal kunden tilføje teksten i kommentarfeltet lige inden betalingen, men jeg vil gerne have, at man kan tilføje det inde under varen, dvs. der skal være et kommentarfelt under hvert produkt. Dette er som sådan ikke noget problem, da flere shopsystemer kan det. Problemet opstår så, når jeg samtidig skal have lagerstyring på størrelse. Jeg har mange varianter/attributter f.eks. størrelse, farve, tekstfarve, skrifttype o.s.v. som jeg lige nu løser via dropdownmenuer. Det fungerer fint, men jeg mangler så bare lige det sidste felt, hvor man kan tilføje tekst, og at systemet så kan tjekke lager (dog kun størrelse). Jeg vil gerne leje en webshop til et vist beløb om måneden, men et køb af shop er også en mulighed. Jeg ved godt, at man sikkert kan få dette kodet helt fra bunden, men kan det passe, at ingen har opfundet den dybe tallerken? Vores shop er endnu på hobbyplan og har ikke lyst til at betale 20-50000 hvis ikke mere for en ny.
|
Hej
Jeg synes, du skal prøve en demo-version af Golden Planets seneste webshop. (www.goldenplanet.dk)
Variantstyringen (også på lagerantal) er rigtig stærk.
God fornøjelse med projektet.
Med venlig hilsen
Thomas
Bliv gratis medlem