Hej alle.Dette er mit første indlæg her på amino, men håber at jeg har postet indlægget i den rigtige tråd, og at der er nogen her som kan hjælpe mig.Jeg har for 3 måneder siden opstartet en smykkevirksomhed, er blevet momsregistreret og alt hvad dertil hører. Denne virksomhed kører som en "hobby" ved siden af mit studie, samt studiearbejde. Som studiearbejde laver jeg noget konsulent arbejde for forskellige virksomheder. Konsulent arbejdet har ingen relation til min virksomhed, men derimod mit studieområde. Nu har jeg brug for at skrive en regning til en af de virksomheder som jeg har ydet konsulentbistand, men er i tvivl om hvorvidt jeg må skrive en regning fra min virksomhed når der ikke er nogen umiddelbar sammenhæng mellem min virksomhed og konsulentjobbet.Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig i mit dilemma. På forhånd tak
Det må du gerne men jeg ved ikke lige om det er smart at blande tingene sammen, fremfor at holde dem adskilt som to virksomheder, hvad der jo reelt er tale om.