Hej, For en kunde søger jeg et interaktivt reklamebureau i Århus/Østjylland til brug for en strategiske og praktisk tilgang til reetablering af virksomhedens webtilstedeværelse. Websitet skal fremover have følgende formål, i prioriteret rækkefølge: 1. Salgskanal for virksomhedens produkter (btc) 2. Kundeservice/gør det selv for eksisterende kunder 3. Salgskanal for eksisterende kunder/kampagne tilbud 4. Virksomheds præsentation. Samarbejdet skal bl.a. omfatte:a) Usability b) Visuel/grafisk fremtoning c) Tekst, herunder FAQ og andet. d) Programmering (samt anbefaling til valg af CMS) e) Link/samarbejde med ERP system (endnu ikke implementeret, men krav spec kendes) f) Søgemaskineoptimering Erfaring med at benytte web til salg og kundeservice er et krav til leverandør. Virksomheden henvender sig til slutbrugere og produkterne er indenfor tele, internet og medier. Produkterne er teknisk vanskelig at forklare, og derfor skal tilgangen til opgaverne være at skabe en effektiv og enkelthed i kommunikationen på web. Af forskellige årsager kan jeg ikke nævne virksomhedens navn, så ingen grund til at spørge. Ser frem til et par gode anbefalinger, gerne med angivelse af virksomheder de har arbejdet med. På forhånd tak. |
Anbefaling ønskes, interaktivt reklamebureau i Århus/Østjylland
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Jeg har læst dit opslag med stor intersse og jeg tror at vi besidder lige præcis de evner/kompetencer du beskriver i dit indlæg. Vi er et Full-Service reklamebureau i centrum af Århus og arbejder dagligt med Branding indenfor både web og tryk. Vi vil meget gerne i en dybere dialog omkring dit projekt og håber derfor at du vil kontakte os for et eventuelt møde, eller en mere uddybende gennemgang af dine behov over en kop kaffe eller via telefonen. Du kan kontakte mig på mail eller via vores hjemmeside. Vi udarbejder gerne et uforpligtende tilbud. Du kan bestille et uforpligtende tilbud her: http://www.advize.dk/uforpligtende-tilbud |
Hej, Jeg har et samarbejde med at webbureau i Århus midtby hvor jeg står for meget at deres .NET udvikling. Firmaet hedder NoZebra og af referencer kan jeg nævne: Web Flash/Multimedie Du kan selvfølgelig læse meget mere om firmaet på deres hjemmeside. Men det er et meget talentfuldt firma som jeg er helt sikker på kan løfte opgaven. Venlig hilsen |
Hej og tak for anbefalingerne. Jeg har nu fundet en god samarbejdsparter i Århus. God weekend |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)