Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

domæne-udbydere?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder her og skal til at bestille nogle domæner.

Hvor kan I anbefale at købe fra? Jeg har kigget på Dandomain.dk, one.com og netsite.dk men er der nogen herinde der kender noget bedre, evt. udenlandsk måske?

Jeg skal bruge et co.uk domæne og .net eller .com domæne, ikke noget .dk domæne. Endvidere skal jeg også bruge webhosting/webhotel til at starte med.

Al hjælp er god og håber selvfølgelig der er en venlig sjæl eller to derude som kan give en hånd.

På forhånd tak

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:52

Hej

Tjek www.surftown.dk, der får du en masse serverplads til meget lidt penge. Smile du skal dog lige være opmærksom på om du bestiller et windows  eller et linux baseret webhotel, da du fx. ikke kan bruge frontpage til linux webhotellet.

Tidligere har jeg også brugt web10, de er også meget gode. De er bare lidt dyere på månedsbasis.

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 02:05

Halløjsovs

Jeg har selv god erfaring med One.com, alternativt har jeg hørt en del om speednames.com, både positivt og negativt - men overvejende positivt. De har en rigtig god domæne-søge-funktion, som du kan få glæde af.  

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 08:13

DJB:
Jeg skal bruge et co.uk domæne og .net eller .com domæne, ikke noget .dk domæne. Endvidere skal jeg også bruge webhosting/webhotel til at starte med.

Jeg kan anbefale dig bruge godaddy.com, herfra kan du så pege dit domæne mod en dansk webhotelbyder :-)

Fra Odense SØ
Tilmeldt 23. Nov 07
Indlæg ialt: 35
Fra  Konfliktpartner.dk Skrevet kl. 09:16

Hej,

Jeg synes du skal tjekke safenames.dk. De håndterer alle dine domainer, du får kun en faktura, de har en rigtig god søgefunktion og overskuelige regler for, hvilke krav der bliver stillet i de forskellige lande for at få domaine-navne.  

Det er lidt omstændeligt, men hvis du først kommer igennem er det det værd - især hvis du har mange og internationale domainer.

God vind

Mvh.

Mvh. Eva Maria Knudsen

www.2hjem.dk - til forældre der bor hver for sig  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)