Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop søges!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Jeg står og skal hen og have en webshop op at køre (uden dankort til at starte med) derfor ville jeg sprøge om der er nogle der nogle der har nogen ider til hvor jeg skal kigge for at finde "hele" webshops uden dankort osv.

Hvis du har et så mail mig på mn@noerbork.dk evt. ved læg billeder 

På forhånd mange tak!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:15

Hej Noerbok

Du kan evt. kigge forbi vores biks på www.easyflow.dk, der kan du finde hele shops. Alternativt kan du prøve vores konkurranter som f.eks. er Scannet og DanDomain.

Fra Glostrup
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:23

Hejsa

Nu skriver du jo ikke noget om du selv kan og vil eller det er noget du vil lade lave for dig.

Hvis du selv vil kan jeg anbefale dig at kigge på osCommerce webshop den kan downloades gratis, køre selv min shop i osCommerce og er egentlig meget tilfreds med den.

Hvis du ikke vil selv så bare hæng på, det vil vælte ind med tilbud til dig og du skal bare vælge det tilbud som passer dig bedst.

god jagt på shoppen.

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 01:10

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:53

Noerbork:

uden dankort til at starte med

Tænk over det med Dankort igen. Hvis du vælger det fra, vil du miste rigtig meget salg. Hvis du i øvrigt ser på en standardshop, er Dankort-modulet tilvalg, så du kan vente med det, til du får brug for det.

Mht. valg af Webshop: Find ud af, hvad du har brug for - hvilke funktionaliteter mv, og prøv evt. en eller flere standardshops. De fleste standardsshops kan du få 'på prøve' i en periode.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:28

dankort skal på med det samme... alt andet kan ikke betale sig...

og sørg for at starte i god tid, for jeg taler af bitter erfaring, at det godt kan tage op til flere måneder, da PBS kan være lidt sløve i trækket ind imellem... jeg synes deres kundeservice er god, men de er ikke de hurtigste...

du har jo tre muligheder for en webshop

1. få den programeret af en programmør (eller dig selv) fra bunden

2. standard webshop løsning (ex dandomain eller scannet)

3. open source løsning (ligger lidt op ad 1, men bliver en del billigere og hurtigere)...

læs evt .mere om de tre muligheder i bogen "Webshop Hvordan" - http://webshop-hvordan.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08

Hej Martin,

Jeg hentede det igår på den fremviste side - men mit program viser bare en blank side når jeh åbner index - hvad program vil du sige jeg skal bruge til disse.

Med venlig hilsen

Michael

www.bestitshop.dk

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 10:53

Jeg har selv bruge  Frewebshop.org

Den er gratis og god til dit formål 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 13:28

Hej Michael,

Har du oploaded filerne som beskrevet eller har du blot åbnet index-filen efter du har downloaded filerne på din egen pc?

Hvis du har gjort sidstnævnte er det årsagen. Du kan ikke umiddelbart teste shoppen uden først at oploade den til dit webhotel, da der er php-filer som skal afvikles.

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)