Hej alle Jeg har gennem lang tid puslet med en ide om en internet-portal om et specifikt emne jeg savner opmærksomhed omkring og som jeg ville elske at arbejde med. Men er meget i tvivl om hvordan man for undersøgt markedet for reklameindtægter. Hvor mange daglige brugere skal en side eksempelvis have for at opnå en månedlig indtægt på 10.000? Sådan i grove træk. Mit største problem er design både teknisk og grafisk. Så derfor er det ikke sådan lige at starte op i fritiden selv, for sener eat se potientalet i annonceindtægter, da jeg absolut ingen evner har designmæssigt. Men mit første spørgsmål går som sagt på hvor mange brugere dagligt pr. 1000 kr. i annonceindtægt fra bannerreklamer? MVH |
Det kommer an på en række ting, er det kun baseret på Google Adsense? Hvilken målgruppe er det? Hvad skal du selv bruge for markedsføring mv.
Hvis 1% af dine annoncevisninger giver et klik på en reklame, der giver 2 kr. per klik... Så skal du have 500.000 sidevisninger per måned.
Hvor mange besøgende det er, det kommer an på hvor mange sider brugerne kommer rundt på og får kastet annoncer i hovedet.
Lidt firkantet, men ikke helt forkert...
Til dine designproblemer, så vil vi godt hjælpe dig i gang. Vi kan give en betydelig kredit-periode, f.eks. 6 måneder, da vi ved godt, at det er surt at have penge op af lommen før de er kommet i. Så kan du nå at tjene pengene før du skal af med dem - det er der fornuft i.
Derudover, så har vi meget iværksætter-venlige timepriser, da vi er placeret i Litauen. Du skal være velkommen til at kontakt mig på Peter@Imaginess.dk