Det lyder lidt som om jeg er en lus mellem to negle. Jeg så også helst at han ville spytte lidt i kassen selv, men det er desværre ikke en mulighed set med hans øjne. Umiddelbart så tvivler jeg på at der findes ret mange i hans kundedatabase der kan være interessante at kontakte, da han er forholdsvis nystartet (1½-2 år gammel) - det er dog alligevel en spændene ide. Et godt input Jacob H kommer med, det giver selvfølgelig lidt ekstra pondus at håndværkeren føler han er en del af noget størrere - jeg tvivler dog på at det virker overfor dem som var med sidste år |
Hvis layoutet tillader det kunne du måske gå efter 3-4 store annoncører. Argumentet kunne være, at den enkelte annoncør så ikke drukner i "mængden".
Tænkte også på noget med at man kan kombinere en annonce med et sponsorat af byens lokale lilleputhold. Betal 15.000 og få mavsen på et lilleputhold med i købet ;) Det kunne self også gøres med den lokale håndboldklub, badminton osv...
Carsten "stjal"min strøtanke med at få trykkeriet til at kappe noget af prisen mod deres logo kom på. Ved at Lasertryk.dk har sådan en ordning.