Jeg har brugt godt 3 år på at få det antal besøgende. Og ja, det en dansk side. Siden er et hobbyprojekt med ca. 2.200 sider og der er ikke reklameret offline eller taget andre drastiske skridt. Det kører af sig selv. Hvorvidt det er unikke IP adresser set over f.eks. 1 måned ved jeg ikke, men tvivler. Jeg har ikke mulighed for at spore IP adresser, så tallet er blot fra statistikken på One.com, men jeg er selvfølgelig meget enig i, at det er væsentligt om der er tale om det ene eller det andet. Kan ikke helt forstå, at det undeforstået skulle være specielt vanskeligt, at opnå 100.000 unikke (ikke 100% IP) om måneden. Det er trods alt kun 3.300 om dagen. Prøv at se på chart tællerne på f.eks. Heste-nettet og DK-kogebogen. Der er ofte over 1.000 online på samme tid. |
Roscoe:Jeg har brugt godt 3 år på at få det antal besøgende. Og ja, det en dansk side. Siden er et hobbyprojekt med ca. 2.200 sider og der er ikke reklameret offline eller taget andre drastiske skridt. Det kører af sig selv.
Hvorvidt det er unikke IP adresser set over f.eks. 1 måned ved jeg ikke, men tvivler. Jeg har ikke mulighed for at spore IP adresser, så tallet er blot fra statistikken på One.com, men jeg er selvfølgelig meget enig i, at det er væsentligt om der er tale om det ene eller det andet.
Kan ikke helt forstå, at det undeforstået skulle være specielt vanskeligt, at opnå 100.000 unikke (ikke 100% IP) om måneden. Det er trods alt kun 3.300 om dagen. Prøv at se på chart tællerne på f.eks. Heste-nettet og DK-kogebogen. Der er ofte over 1.000 online på samme tid.
One.com har tendens til at vise meget mere end google analytics, ved ikke hvorfor. Prøv at ligge en sporringskode fra analytics på dit website.