Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannerindtægter

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt godt 3 år på at få det antal besøgende. Og ja, det en dansk side. Siden er et hobbyprojekt med ca. 2.200 sider og der er ikke reklameret offline eller taget andre drastiske skridt. Det kører af sig selv.

Hvorvidt det er unikke IP adresser set over f.eks. 1 måned ved jeg ikke, men tvivler. Jeg har ikke mulighed for at spore IP adresser, så tallet er blot fra statistikken på One.com, men jeg er selvfølgelig meget enig i, at det er væsentligt om der er tale om det ene eller det andet.

Kan ikke helt forstå, at det undeforstået skulle være specielt vanskeligt, at opnå 100.000 unikke (ikke 100% IP) om måneden. Det er trods alt kun 3.300 om dagen. Prøv at se på chart tællerne på f.eks. Heste-nettet og DK-kogebogen. Der er ofte over 1.000 online på samme tid.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:21

Roscoe:

Jeg har brugt godt 3 år på at få det antal besøgende. Og ja, det en dansk side. Siden er et hobbyprojekt med ca. 2.200 sider og der er ikke reklameret offline eller taget andre drastiske skridt. Det kører af sig selv.

Hvorvidt det er unikke IP adresser set over f.eks. 1 måned ved jeg ikke, men tvivler. Jeg har ikke mulighed for at spore IP adresser, så tallet er blot fra statistikken på One.com, men jeg er selvfølgelig meget enig i, at det er væsentligt om der er tale om det ene eller det andet.

Kan ikke helt forstå, at det undeforstået skulle være specielt vanskeligt, at opnå 100.000 unikke (ikke 100% IP) om måneden. Det er trods alt kun 3.300 om dagen. Prøv at se på chart tællerne på f.eks. Heste-nettet og DK-kogebogen. Der er ofte over 1.000 online på samme tid.

One.com har tendens til at vise meget mere end google analytics, ved ikke hvorfor. Prøv at ligge en sporringskode fra analytics på dit website.

// Jesper Skov

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 17:24

Jesper Skov:

One.com har tendens til at vise meget mere end google analytics, ved ikke hvorfor. Prøv at ligge en sporringskode fra analytics på dit website.

Det er også min erfaring...

3 år.. så kan det godt lade sig gøre ja... men det lød bare på hans indlæg som om han forventede det efter et par måneder... det tror jeg næppe.. så skal man sgu ramme et eller andet godt på en fantastisk måde.. ;-)

Men held og lykke med projektet... men pas på med bannere, de giver sgu efterhånden så sjældent noget...  

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:52

100K om måneden er ikke særligt meget. Det er der mange sites der har. Det er ikke engang 3400 unikke pr dag. 

Jeg har i perioder dobbelt så mange på et af mine forums jeg  ejer.

Supply Chain blæksprutte

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 21:57

jeg har aldrig sagt det var umuligt... jeg siger bare man nok lige bør give det nogle overvejelser før man går i gang, for 100k om måneden kommer sgu ikke kun efter 2 - 3 måneders arbejde.. og det kommer sgu i hvert fald ikke af sig selv...

DK-kogebogen må jo også være 15 - 20 år gammel med det ufattelig grimme design de ligger for dagen.. informativ ja, men grim som bare fa'en ;-)..

Amino er jo også velbesøgt, men det var den jo langt fra i starten... det er jo først efter 2 - 3 år at den virkelig smider online folk igennem...  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:08

Hej Brian

Af ren nysgerrighed vil jeg høre hvad du personligt ville satse på, hvis indtægterne skulle komme fra online reklame, på en side hvor brugerne gratis modtager viden. (som det virker til her også)

Banner, adsense eller affiliate (eller hvad der ellers findes derude). Ved godt det er et bred spørgsmål, men hvad er din erfaring? Og ville du fx selv spæde til med adwords m.m.?

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 22:20

Det afhænger lidt af om det er en engelsk eller dansk site... da et engelsk helt sikkert ville kunne tjene flere penge ind i reklamer, da engelsk-sprogede reklamer ofte giver lidt flere procenter ...

jeg har ingen erfaringer med sites over 100k besøgende om måneden, så det tør jeg ikke give et bud på... Der må du hellere spørge de folk som herinde melder ud at de har den slags besøgende... 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:29

Ok, selvfølgelig. Nu havde jeg ikke lige de 100k i tankerne (som jeg syntes er overdrevet mange,men ok)...men det gør selvfølgelig en forskel i forhold til strategien.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:51

enandenvej.dk:

Andre (inkl. mig selv) tæller ip-adresser. Dvs.. en ip-adresse tæller en gang på en måned, uanset hvor mange eller få gange den besøger siden.

Jeg mener at i Ishøj er der en internetudbyder der kun har én IP adresse til flere tusinde brugere... så her vil du kun have én besøgende 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:00

Det findes flere steder i landet, det med én IP adresse til mange mange brugere. Det har jeg erfaret - en gang imellem bandlyser jeg folk fra mit site, ud fra deres IP adresse, og så kommer der lige 10 mails dumpende ind hvorfor jeg dog har bandlyst dem :)

Jeg har - målt med Google Analytics - rundt regnet 180.000 unikke besøgende i måneden. Jeg har ikke nogen fantastisk eCPM, idet 80% af mine brugere ligger på ét site, hvor målgruppen ligger mellem 12 og 15 år. De er åbenbart ikke så vilde efter at besøge mine annoncører, og derfor er din målgruppe meget relevant for sådan et regnestykke!

Det må derfor være mit spørgsmål til dig.

Det allerbedste er et site, der handler om et meget specifikt emne. Hvis jeg havde samme mængde besøgende, men hvor de alle sammen var i alderen 25 til 40 år, og skulle ud og låne penge til et nyt hus, ja så kunne jeg nok godt pakke mine sydfrugter og blot se pengene rulle ind. Men sådan forholder det sig desværre slet ikke - og jeg vil påstå, at man skal være helt utrolig nøjsom med sine penge, hvis man skal have ret meget gavn af det overskud, der trods alt er på sitet i sidste ende.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)