Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profitabel webshop (elektroniske artikler) sælges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyetableret webshop, bygget op i ScanNet-løsning med betalingsmodul til danske betalingskort, der sælger elektroniske artikler online.

Shoppen sælger p.t. kun 3 forskellige produktgrupper, trukket af et enkelt elektronisk hovedprodukt som er helt unik og revolutionerende. Hovedprodukt er teknisk meget nyskabende og innovativt, hvilket også afspejler sig i kundernes store interesse for produktet. Hovedproduktet henvender sig til en meget bred målgruppe. Hovedproduktet har en udsalgspris på kr 599 og den gennemsnitlige størrelse af indkøbskurven er ca kr 900.

Markedsføringen indtil nu har bestået af 2 stk print annoncer i fagblade samt redaktionel omtale i et fagtidsskrift. Derudover har jeg også været på 2 forskellige messer som begge har givet et særdeles godt kontantsalg. Der er endnu ikke lavet søgemaskine optimering eller banner markedsføring, men jeg vurderer at der er potentiale til at fordoble den månedlige omsætning alene på en mere aktiv elektronisk markedsføring.

Shoppen er startet 1. marts og har i de 2 første måneder lavet følgende nøgletal:

Marts; 2.981 hits, omsætning kr 14.936

April; 3.154 hits, omsætning kr 64.759

Fortjenesten er på ca 35-40%, så jeg regner med at denne shop kan give indehaveren mindst kr 20.000 på bundlinien per måned.

Shoppen ønskes solgt komplet med webshopaftale, design, domænenavn, kundebase og varelager. Der er desuden allerede booket en kommende print annonce til maj måned som også vil indgå i handlen.  Mine forventninger til handelspris ligger mellem kr 80.000 – 120.000 plus varelager afhængig af hvilke forpligtelser man ønsker jeg påtager mig fremadrettet.

Kun seriøse henvendelser besvares. Domænenavn på shoppen oplyses ikke før vi har kigget hinanden dybt i øjnene.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)