Hej Amino Jeg mangler 500.000,- til at få virksomheden op og køre. Jeg har nu været i gang med at starte min virksomhed op i ca. 2 år og det ser endelig ud til at lykkes. Jeg er ung iværksætter på 19 år, der slutter min uddannelse på Vejle Handelsskoles innovationslinje, men frygt endelig ikke, jeg har en meget kompetent bestyrelse bag mig. Pt. er der i virksomheden etableret en bestyrelse med kompetencer inden for salg, administration, høj teknologi og økonomi. Derudover er ledelsesgruppen sammensat, som er en administrativ direktør og en teknisk direktør. Jeg selv fortsætter min uddannelse og indgår i bestyrelsen og det arbejde jeg formår med mine kompetencer. Virksomheden er en teknologisk virksomhed som på dette tidspunkt ligger inde med et meget attraktivt patent og ideen til et nyt et af slagsen. Der er blevet lavet administrativ plan, forretningsplan, teknisk plan, driftsbudget og milestones plan. Det skal tilmed siges, at jeg har skaffet 7 skriftlige tilkendegivelser fra virksomheder der var interesseret i at købe, når produktet kommer på markedet. Herunder to store kunder. Vi har fundet to investorer som står med pengene i hånden. Så kommer vi til problemet, vi mangler 500.000,- kr. for at komme i gang med at udvikle. Jeg vil derfor spørge om der er nogle, der kender til eller selv har lyst til at investere 500.000,- i mit projekt, så det kan komme op og køre. Time to market er utrolig vigtig for projektet, så derfor skal vi i gang nu med at udvikle. Jeg vil meget gerne uddybe, men kan ikke her på grund og patentarbejdet. Håber der er nogle der vil hjælpe os igang. Mvh. Christoffer Tellefsen tlf. 29 61 35 30 E-mail: christoffertellefsen@gmail.com |
Hvor mange penge har du selv smidt i projektet - og hvad er den forventede tidshorisont før projektet giver indtægt? - Og hvad de skal 500.000 kroner konkret gå til?