Jeg har brug for hjælp Jeg er igang med en E-Case i skolen, hvor vi skal skrive en synopsis over Bolia.com, som er en møbelvirksomhed. Vi har fået udleveret en masse materiale omkring virksomheden og skal nu til at belyse deres problemer og komme med løsningsforslag. Mit hovedproblem er deres markedsføring. De fokuserer næsten udelukkedende på offline markedsføring i de tre store byer hvor de byer hvor de har deres showrooms. De har brugt utrolig mange penge på markedsføring allerede og jeg påstår så at de burde fokuserer deres markedsføring mere online, da de vil få mere værdi for deres penge og der er mange flere muligheder(seo osv). Hvad ville jeres forslag være til Bolia.com mht. deres markedsføring? Bolia.com sælger møbler og jeg tror mange har det bedst med at se møblerne inden de køber dem, men derfor er online markedsføring vel stadig en mulighed, hvis det gøres på den rigtige måde? Håber i kan hjælpe mig. LJK |
LJK:De har brugt utrolig mange penge på markedsføring allerede og jeg påstår så at de burde fokuserer deres markedsføring mere online, da de vil få mere værdi for deres penge og der er mange flere muligheder(seo osv).
Nu skriver du bare 'skolen', så ved ikke hvor højt niveauet er, men prøv lige at tjek den oplysning der. Såvidt jeg har hørt, har de haft en SEO-mand inde over :). Ellers er jeg enig i, at de fleste offline butikker tænker for lidt på mulighederne online - men det skyldes nok, at de mangler viden om det.