Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger kontaktperson i USA - helst med eget firma

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har fundet et produkt jeg gerne vil sælge og sende direkte fra USA. Hvis der er nogen der kender en person der måske kunne være interesseret i at hjælpe med dette, og selvfølgelig få noget økonomisk ud af det selv må vil jeg meget gerne i kontakt med vedkommende.

Personen må meget gerne have eget firma, således at jeg kan blive faktureret for arbejdet.

Håber på hjælp:-)

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:44

Kan du ikke uddybe en smule mere hvad samarbejdet har sit omdrejningspunkt omkring? det er er svært at forholde sig til den minimale mængde info du har noteret.

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:53

Hej Dijam

Jo selvfølgelig. Det drejer sig primært om ét produkt som jeg ved er meget billigere at købe i USA. Dette produkt (har ca. samme størrelse som en mobil  så altså ingen mega pakker eller tunge løft) skal kontaktpersonen sørger for at købe ind, pakke og sende direkte til en kunde i Skandinavien. Vi afregner f.eks. pr. afsendte produkt.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 23:07

Nu kender jeg ikke dit produkt, men hvis du sender varer fra USA til en privatperson, kommer der told, moms og gebyr på. De betyder at regningen for kunden bliver meget større.

Den pris din kunde kommer til at betale, bliver: (indkøbspris + fragt) + told, når det er beregnet lægges momsen til, så nu er vi på ((indkøbspris + fragt)+told)+ moms. Hertil skal lægges postdanmarks omkostninger til toldbehandling, som er 150 kr. Husk at tage det med i regnestykket.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:14

Tak for svaret, men må melde pas.

Det lyder mere som om du har brug for en der kan gå på posthuset i USA for dig, derudover så troede jeg der var tale om større kvanti og dermed mulighed for høj profit, hvis du vel at mærke havde markedet klar i Skandinavien.

Man skulle næsten tro der var tale om Iphones eller noget i den dur.

Du må have en fortsat god aften.

Fra Aalborg
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:59

Det lyder lidt som Iphones der er på tale her.

Det er nok værd at tage til betragtning at Apple er begyndt den helt store klapjagt på Parallelimportører, da Dollar kursen stadig er rekordlav på trods af den sidste uges stigning fra 4,66. Det har en britisk importør netop erfarret, hvilket nu står til retssag, dog efter ejerens valg.

Det er dog værd at tage med i overvejelserne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)