Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis indhold til din hjemmeside/blog

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 05
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hepheydk:

Hej Hans,

Jo, det er helt rigtigt. Og det er da også hensigten med min liste, at det er unikt indhold, som man skal bidrage med til de forskellige artikel-sider. Det er i alle parters interesse.

Lige for at være sikker på jeg har forstået det rigtigt, så vil i kun levere hver specifik artikel til én webside? Og hvis linket peger tilbage til den der har skrevet artiklen, og her ligger samme tekst, så er der vel tale om duplicate content!?

Mvh.

Michael

Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:12

Michael Poulsen:
Lige for at være sikker på jeg har forstået det rigtigt, så vil i kun levere hver specifik artikel til én webside? Og hvis linket peger tilbage til den der har skrevet artiklen, og her ligger samme tekst, så er der vel tale om duplicate content!?

Ja, jeg vil anbefale at man kun publicerer hver enkelt artikel ét sted. Så undgår man problemer med duplicate content. Det er i hvert fald den måde jeg selv gør det på.

Og ja, det nytter ikke noget at tage artikler fra sit eget website, og publicere disse på andre for at få links. Så risikerer man at ens eget site straffes for duplicate content.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 11:18

www.fedelinks.dk
Under opbygning, men ønsker artiker om alt. 

Hej netstorm,
Jeg vil gerne lægge fedelinks.dk på listen, men der er ingen kontaktoplysninger på din side. Hvordan kan folk indsende deres artikler til dig?

Nå ja :) Det kan jeg jo godt lige se! Det får jeg rettet mandag - sorry!

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 15:08

der er et kontakt link i bunden, lige tilføjet.

Lad mig gerne vide om det er tilstrækkeligt.

Mvh 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)