Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gratis indhold til din hjemmeside/blog

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste der arbejder med SEO er enige om, at godt indhold er nøglen til gode placeringer på Google og andre søgemaskiner. Det kan dog være tidskrævende at lave godt indhold til alle sine søgeord, og derfor vil jeg lige slå et slag for mit seneste blog-indlæg her på Amino. I mit indlæg forsøger jeg at lave en samlet liste, over hjemmesider/blogs, der gerne tager imod artikler og andet indhold fra eksterne skribenter og brugere.

Hvis du gerne vil have gratis indhold til din hjemmeside, så smid en kommentar her eller på mit blog-indlæg. Husk at oplyse din hjemmesides URL, hvilke emner/søgeord du ønsker artikler om, og om du stiller særlige krav. Eneste krav til dig er at skribenterne må indkludere et link i de gratis artikler, til deres egne hjemmesider. Du har naturligvis ret til at afvise artikler, som ikke opfylder dine krav.

Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:19

Hej vi har en hjemmeside der henvender sig til indvandre og derfor søger vi alt slags indhold.  Fra politik til bollywood.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Skrevet kl. 20:25

Iværksætter:

Hej vi har en hjemmeside der henvender sig til indvandre og derfor søger vi alt slags indhold.  Fra politik til bollywood.

Det lyder spændende. Hvad er adressen?
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:08
www.desinet.dk
Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Skrevet kl. 13:23

Desinet.dk er nu tilføjet til listen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:39

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke sad på forreste række, da vi havde SEO i folkeskolen, men er der ikke noget om, at UNIKT indhold er interessant SEO-mæssigt?

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 08
Indlæg ialt: 29
Fra  Opinodo.com, Intent Agency og Christinia Bryghus Skrevet kl. 16:06

Men selv fra bagerste række kunne du alligevel følge lidt med...  ;-)

Niels

Affiliate Program: Sign op på Opinodo.com, og tjen penge når dine brugere svarer på spørgeskemaer.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 04:52
Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Skrevet kl. 12:31

netstorm:

www.fedelinks.dk

Under opbygning, men ønsker artiker om alt.  

Hej netstorm,

Jeg vil gerne lægge fedelinks.dk på listen, men der er ingen kontaktoplysninger på din side. Hvordan kan folk indsende deres artikler til dig?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Mar 08
Skrevet kl. 12:34

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke sad på forreste række, da vi havde SEO i folkeskolen, men er der ikke noget om, at UNIKT indhold er interessant SEO-mæssigt?

mvh Hans

Hej Hans,

Jo, det er helt rigtigt. Og det er da også hensigten med min liste, at det er unikt indhold, som man skal bidrage med til de forskellige artikel-sider. Det er i alle parters interesse.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)