Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaling af forfatter mm.Jay Conrad Levinson, gurilla marketing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået gode anbefalinger vedr.

Jay Conrad Levinson, gurilla marketing.

Men når jeg går ind på Saxo bog shop, kommer der rigtig mange bøger frem skrevet ham!

Hvordan skal jeg kunne overskue, om dette i sidste ende ikke ville være tid, der kunne have brugt på noget bedere!

Jeg skal brande og markedsfører mit navn, firmaernes navne, PR. mm.

lfj.dk (Mig) - writewall.dk (mit tapet) - malingland.dk (intern søgmaskine) - malingbutik.dk - malinghandel.dk - malingforhandler.dk (web shops med gode brands, malingland.dk)- freygruppen.dk (aktraktiv entrepreneur - mfl.)

Samlet kaldet.

Frey Gruppen Architectural Products

Er der nogle der kan give et bud på, hvilken forfatter der kunne være interresant at læse om mm.!Det er muligvis ikke et simpilt spørgsmål, isåfald undskyld ulejligheden!Ham Jay lyder bare som spændende læsning?På forhånd tak! De bedste hilsnerLars Frey Jørgensenwww.WriteWall.dklfj@writewall.dk  
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:46

Hej Lars,

Ved ikke og der er nogen nogen bog som spicifik forklare og inspirere til branding af en farvehandler :)...

Vedr. Guerrilla kan jeg varmt anbefale "Guerrilla Advertising" af Gavin Lucas og Michael Dorrian for forlaget Laurence King...

Et sidestykke vil være "Det magiske vendepunkt" af: Malcolm Gladwell oversat af: Flemming Chr. Nielsen for forlaget Bindslev... Den sætter utrolig mange tanker i gang, og er forurolig inspirende efter min mening :)

Held og lykke med projektet... 

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 21:02

Hej Daniel.

"Farvehandler" er det vel nok, men det er vores bivirksomhed. Det er nu til tænkt at skulle tiltrække andre produkters ejermænd, til at få os til at disbruere deres produkter!

Writewall.dk er et stort projekt der dækker 10 lande, og kan derfor i samme forbindelse brande rationelt og sideløbende med lfj.dk samt Frey Gruppen AP, eller i hvert fald sorge for at mig eller os bemærket! På sigt vil det have en værdi!

Jeg lod mig kraftigt inspirere på en ferie, hvor jeg fik læst "iværksætter til jeg dør" af Martin Thorborg! især den del vedr. personlig PR i stedet for dyr marketing!

Håber at du og i kan følge hvor jeg vil hen! (se bort fra Maling web shopsne)

Iøvrigt, tak for respons!

De bedste hilsner

LFJ

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 08:28

Hej Daniel.

"Det magiske vendepunkt" og "Guerilla Advertising" lyder skam også spændende! Dem bestiller jeg, før jeg går igang med Jay!

Tingene kan jo ændre sig, ligesom der er en sandsynlighed for, at man har fundet noget der virker, inden da! Big Smile

Endnu engang tak for dit svar, og din tid Daniel!

De bedste hilsner

Lars Frey Jørgensen

www.WriteWall.dk

lfj@writewall.dk

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 08:33

Det var så lidt Lars,

Håber du kan bruge dem til noget, men ellers er Guerrillla Advetising også en fantastisk coffe tabel book som skriger efter at ligge fremme :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)