Er der nogle der kan give et bud på, hvilken forfatter der kunne være interresant at læse om mm.!Det er muligvis ikke et simpilt spørgsmål, isåfald undskyld ulejligheden!Ham Jay lyder bare som spændende læsning?På forhånd tak!De bedste hilsnerLars Frey Jørgensenwww.WriteWall.dklfj@writewall.dk
Ved ikke og der er nogen nogen bog som spicifik forklare og inspirere til branding af en farvehandler :)...
Vedr. Guerrilla kan jeg varmt anbefale "Guerrilla Advertising" af Gavin Lucas og Michael Dorrian for forlaget Laurence King...
Et sidestykke vil være "Det magiske vendepunkt" af: Malcolm Gladwell oversat af: Flemming Chr. Nielsen for forlaget Bindslev... Den sætter utrolig mange tanker i gang, og er forurolig inspirende efter min mening :)
"Farvehandler" er det vel nok, men det er vores bivirksomhed. Det er nu til tænkt at skulle tiltrække andre produkters ejermænd, til at få os til at disbruere deres produkter!
Writewall.dk er et stort projekt der dækker 10 lande, og kan derfor i samme forbindelse brande rationelt og sideløbende med lfj.dk samt Frey Gruppen AP, eller i hvert fald sorge for at mig eller os bemærket! På sigt vil det have en værdi!
Jeg lod mig kraftigt inspirere på en ferie, hvor jeg fik læst "iværksætter til jeg dør" af Martin Thorborg! især den del vedr. personlig PR i stedet for dyr marketing!
Håber at du og i kan følge hvor jeg vil hen! (se bort fra Maling web shopsne)