Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabssoftware

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 16:48

Hej :D 

e-conomic køre online. Det er ogs meget smart hvis man bruger ekstern bogholder, så kan han/hun få adgang til den.

Der er også følgende: http://www.filemaker.dk/index.html 

Jeg bruger selv Summa Summarum, men det kan vist ikke bruges til Mac.

Mvh.

Nikolaj Bomann Mertz 

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 20:31

Hejsa

Vi bruger pt. også Summa Summarum og er egentlig godt tilfredse med det, men jeg tror heller ikke det spiller på en Mac.

Dog ryger vi vist også snart over på Economic's vognen. Det ser særdeles godt ud og mulighederne for online integration via API'et samt de store fordele ved at kunne give eksterne bogholdere eller revisorer adgang taler virkelig for systemet. Samtidig slipper man også for tanker omkring backup-rutiner osv.

Tja, hvorfor bruger vi egentlig stadig Summa Summarum?? Indifferent

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Tilmeldt 1. Apr 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 21:18

Hej Anders,

Du har ret, Summa Summarum kan da sagtens bruges, men e-conomic er nok fremtidens program til mindre virksomheder.

Jeg har mange af mine kunder på www.e-conomic.dk, det er superfint for dem der ønsker at benytte outsourcing. Uanset

hvor i landet vi befinder os, kan vi sagtens sagtens løse opgaverne på systemet. Det er også ganske fint af benytte scanning

af bilagene, hvis der er ønske om det.

Iværksættere slipper jo også for at skulle investere i et økonomisystem, når betalingen er på lejebasis. 

Har I brug for hjælp til regnskaberne, så er du altid velkommen til at kontakte mig.

Held & lykke med jeres kommende økonomisystem. 

Venlig hilsen

Elisabeth Bay Jensen

Kontorligaen

www.kontorligaen.dk 

Dit valg - Din styrke -- Din gevinst 

www.kontorligaen.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:57

Jeg bruger e-conomic, og det er en ren fornøjelse. Det kan varmt anbefales.

Jeg fik en hurtig intro ved min bogholder, og i løbet af 5 minutter kunne jeg både sende fakturarer og registrere indbetalinger.

Men det er nok en god ide, at din bogholder eller revisor kender det program, du har tænkt dig at bruge. Så hvorfor ikke snakke med dem om det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 12:58

Bare lige til info:

Jeg er næsten 100% på at Summa ikke kan afvikles på OS X.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 07:32
Lundsby:

Bare lige til info:

Jeg er næsten 100% på at Summa ikke kan afvikles på OS X.

Det er vel sagt med store ord, men det kræver lidt rod at få det til at køre, fx. kan man køre en win version igennem bootcamp, parallels eller andet i den stil. Dog kræver dette stadig en licens til windåse. Jeg vil også råde dig til at tage et kig på e-conomics som vi også snart skifter over på.
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 09:49

SALDI er netop et online, open source-økonomisystem, der kan installeres på egen server.

SALDI er udvikle på en Linux-platform, men burde med enkelte tilpasninger kunne installeres på en Mac OS X-server med webserveren Apache med PHP-understøttelse og databaseserveren PostgreSQL. Os fra SALDI er dog ikke bekendt med, at der er nogen der kører eller har forsøgt at installere SALDI på en Mac OS X-server - men vi er meget interesseret i at høre, hvis der er.

Man kan altid prøve (eller fuldt ud bruge) SALDI via den gratis tjeneste.

Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 07:56

Et andet billigt alternativ, som ikke er nævnt er www.evirk.com.

Evirk er også et online regnskabssystem og så vidt jeg ved, så kan det køre på Mac OS.

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 09:45

KH-Jonna - det er et program til mindre virksomheder. Det er udviklet af Kap Horn, som udelukkende laver programmer til Mac.

Se mere på www.kaphorn.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)