|
Hey aminoer
Jeg er en ung herre på de 17 der leder efter en let måde at tjene lidt håndøre til druk, hore og hvad unge gymnasieelever ellers bruger deres penge på.... Jeg kan skrive html, css og hvad det junk ellers hedder og er derfor kommet frem til at en hjemmeside tilklistret med reklamer måske er sagen og med største sandsynelighed nok en spilhjemmeside da 1. Mit liv har siden jeg fik en PS1 i 2. klasse handlet om at redde skønjomfruer og snigmyrde narkobosser i den colubianske jungle 2. Spilhjemmeside er rimlig nemme at holde..... Desværre har jeg ikke haft dt store held med at finde guides osv. på nettet om emnet så istedet for at lede mere selv tænkte jeg at jeg kunne nasse på de venlige aminoers viden om emnet..... Så mit spørgsmål er: Hvordan laver man en spilhjemmeside ala Gratis-ting.dk ???? (gerne CMS)
|
Enten slår du dig sammen med granholm og får ham til at lave det til dig for 1.500-2.000kr ... eller også lærer du selv PHP og MySQL ... nu da du allerede kan HTML og CSS burde det ikke være den store udfordring :)
Bliv gratis medlem