Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommentarer i Joomla

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er min side www.ungdomspartierne.dk næsten helt færdig og oppe at køre. Men jeg mangler en feature, der sætter brugerne i stand til at kommentere og debatere indlæg og artikler. Altså præcis som man kender det fra Wordpress. Har ledt lidt forgæves efter et plugin til Joomla uden held. 

Jeg håber en kan være behjælpelig med at linke mig til en løsning. 

Kenneth Praefke 

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 23:21

Praefke:
Jeg håber en kan være behjælpelig med at linke mig til en løsning.

yvComment 

... og du glemte at skrive det var til 1.5

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:24

Du kan se hvordan det virker på www.joomlacms.dk - der er også link til såvel yvComment som captcha plugin.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 00:08

Tak for hjælpen. Det driller dog stadig lidt.

Nu har jeg hentet begge plugins. Når jeg lægger dem i plugin mappen og udpakker dem, kan jeg ikke finde funktionerne i Joomla. Hvor skal jeg lægge og udpakke filerne? Og hvor finder jeg yComment i Joomla, når det er udpakket?

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 01:14

Praefke:
Tak for hjælpen. Det driller dog stadig lidt.

Nu har jeg hentet begge plugins. Når jeg lægger dem i plugin mappen og udpakker dem, kan jeg ikke finde funktionerne i Joomla. Hvor skal jeg lægge og udpakke filerne? Og hvor finder jeg yComment i Joomla, når det er udpakket?

Selvtak.

Med fare for at lyde arrogant: Har du læst dokumentationen på det link jeg postede? Der er ret meget installationshjælp og det besvarer også dit sidste spørgsmål er besvaret med både screenshot og tekst.

Hvis du stadig har problemer vil jeg foreslå at skrive til udvikleren så han kan rette fejlen eller opdatere FAQ'en. 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:29

Plugins skal heller ikke bare udpakkes i mappen i Joomla, det skal på den ene eller anden måde installeres via installeren.

Jeg har brugt JoomlaComment til flere sites og det virker enormt godt. det koster omkring 150 kroner for en licens

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 12:37

De skal installeres via installeren i 1.5.

Derefter skal du oprette en kategori hvor kommentarene kan gemmes og sætte plugins op.

Der er på Yuri's website en komplet gennemgang fra a-å af hele installationsproceduren samt en FAQ hvis du er i tvivl om noget.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 17:09

Okay. Tak for hjælpen. Mit problem var delvist at jeg ikke "havde adgang" til FTP gennem Joomla. Så jeg måtte lige knokle lidt for at få lov at installere yComment. 

Nu er et andet problem dukket op. Jeg har bygget siden på ungdomspartierne.dk/joomla. Hvordan får jeg lagt et link eller noget ind, så alt joomla-gøglet virker direkte fra ungdomspartierne.dk?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 17:12

Så skal du have flyttet alle tingene et niveau op (via ftp) og rette tilsvarende i configuration.php

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 18:14

Det er nu gjort, men nu har jeg ikke længere adgang til adminstrato-afsnittet! Jeg går ud fra, jeg blot skal ændre en reference et sted, men jeg har forgæves kigget configuration filen igennem. Den laver en 404 fejl, når jeg trykker på administrator linket i højre panelbar på siden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)