Hej allesammen Jeg er ved at ændre min hjemmeside. Er der nogen der har lyst til at give lidt konstruktiv feedback.... også gerne lidt positivt :-) Endnu er kun forsiden lavet da jeg gerne vil høre jeres meninger. www.lf-webdesign.dk |
Kan jeg få feedback på min hjemmeside?
- 1
|
Hej, Jeg vil foreslå at gøre noget mere ud af jeres referenceliste. I har en masse referencer, men referencesiden i sig selv giver ikke nogen ide om hvor bredt i favner. Det er bare en samling eksterne links. Set et eksempel her: http://in2media.com/danish/flash under "Cases". Jeg er godt klar over at deres målgruppe er meget anderledes end jeres, men man kan hurtigt få et overblik over hvordan deres stil er, samt hvilke slags opgaver de laver. -Michael |
Hej Nicolai Først og fremmest er jeres hjemmeside utrolig nem at navigere rundt på Men i bør efter min mening overveje følgende: - Skift topbanner - Bør skiftes med et grafisk langt flottere. - Undersiderne - Gør det mere spændende. Lige nu er de lidt "tamme" med et billede og tekst. - Blikende pris - Bør fjernes! - Derudover bør linket til jeres pris eksempel åbne i et nyt vindue. Ellers ser det fint ud. Held & lykke
|
Den blinkende pris bør laves om, men den bør ikke åbne i et popup vindue, da man derved begrænser adgangen grundet diverse popup blockere. Hvis man skal benytte popups foretrækkes det at de er "indlejrede". |
Jeg tænker lidt på et samarbejde. ... I jeres prisliste skriver I ikke noget om grafisk design? Landet ligger sådan at mange af mine kunder allerede har hjemmeside. Men jeg kunne godt tænke mig at få lidt flere opgaver af den slags. Så hvis du måske er interesseret i at bruge mig som grafiker, hvis kunderne ønsker kvalitet i toppen. Så må du meget gerne kontakte mig :) (Tryk evt. på linket/logoet nedenunder) Venligst Rikke |
Hejsa Takker for en masse konstruktiv kritik hvor jeg har taget det meste til mig og de første par rettelser er lavet... Banneren bliver skiftet skal bare have designet en til en fornuftig pris allerhelst gratis ha ha |
Hej Nicolai
Har lige kigget på din hjemmeside igen...pyha det har pyntet :-)
/Bo |