Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telemarketing

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen af jer som har brugt et extern telemarketings firma til at sælge jeres produkter?
Jeg står med et næsten færdig udviklet niche produkt, der er klar til salg.

I teorien kunne jeg tage en telefon bog og finde den første og bedste, men hvordan hulen sikre man sig at de ikke bare forsøger at prakke kunden noget på, som kunden endeligt ikke ønsker og man af den vej kommer til at få negativ omtale?

Jeg tror alle vi har prøvet at blive ringet op af en emsig sælger, der ikke er til at komme af med igen.

Nogen forslag til hvordan jeg griber det her an og hva det koster ?

Venlig hilsen

Torben

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Torben.

Jeg kan se du også følger med i den anden tråd jeg netop har besvaret nu her, men alligevel så får du også et svar på dine spørgsmål

Telefonsalg er altid en balance kunst for en sælger, hvor langt kan man gå, før kunden følger sig "oversolgt" og hvornår har man solgt produktet på værdien for kunden, og ikke på prisen, osv. osv.

Her i Nordjysk Marketing stiller vi en ære i at være etisk korrekte i vores fremgangs metoder, uanset om det er mødebooking eller telefonsalg, eller sågar telefonpasning.
Vi lever af vores kunders tilfredshed, og evne til at referere os videre til nye potentielle samarbejdspartnere.

Men det kan jeg skrive en hel roman om, det nemmeste er nok at gribe knoglen og give mig et kald, så kan jeg fortælle mere om hvad vi kan og hvordan vi gør det.

Du kan træffe mig på tlf. 69606300

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)