Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

keywordspy

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino'er.

Hvad er keywordspy.com?

hilsener fra Bettina shop.brumleogbi.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Mit indtryk efter 5-10 minutter:
En service, der tager 450kr/mrd for at fortælle dig noget om hvilke søgeord din konkurrenter bliver fundet mest på.

Når jeg tester med min egen side, er det dog ikke lige godt ramt men det kan sikkert give en noget inspiration til hvilke søgeord man har overset... medmindre man er et bureau, tror jeg dog ikke det er de 450kr/mrd værd.

For din shop, mener den at man som konkurrent bør gå efter "dynebetræk" og "vasketips". Ved Amino er nogle af de 20 første jeg får som gratis bruger: papkasser, krakkort, seiko ure. Det er korrekt at Amino ligger fint på "seikio ure", men jeg vil vædde med at de får flere på "iværksætter" selvom den ikke er blandt de første 20.

Det går dog imponerende hurtigt og designet er rigtig godt ligesom den er let at bruge.

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 20:36

Hej Tommy.

Tak for dit svar :-)

Så når jeg på min brugeradmin kan se at keywordspy.com har været inde på min hjemmeside oo til flere gange i dag, hvordan skal jeg så tolke det?

Jeg havde i sidste uge en trojansk hest, så jeg er nu vældig opmærksom på om der er sket nogen skade - og når jeg så får besøg af noget med 'keywordspy', så får jeg nervøse trækninger! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59

Bettina:

Så når jeg på min brugeradmin kan se at keywordspy.com har været inde på min hjemmeside oo til flere gange i dag, hvordan skal jeg så tolke det?

Ikke som noget du behøver være bange for.

Jeg søgte selv på "keywordspy.com" i Googl, i stedet for at gå direkte ind på den. Jeg har installeret SiteAdvisor, som giver mig et hint om hvorvidt jeg bør holde mig fra en side eller ej. Hvis keywordspy.com havde været en farlig side, var den så blevet markeret med rødt i mine søgeresutater - se mere om hvordan siteadvisor sikrer dig bedre på nettet

Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 21:21

Hej Tommy.

Alletiders - jeg takker mange gange og lader de nervøse trækninger lægge sig igen :-) 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 14:26
Hej Bettina.

Jeg får også næsten daglige besøg af Keywordspy - og altid i 3'ere. Enten 3, 6, 9, 12 eller 15 hits fra siden.
Undrede mig også lidt over, hvad det var - og rodede rundt på siden - måske er det konkurrenter der forsøger at finde ud af, hvilke kampagner vi kører med eller lignende, men jeg kunne ikke selv få den til at spytte noget bare tilnærmelsesvis brugbart, sandt eller korrekt frem om min egen shop - så hvemend der bruger den, går ikke derfra med guldkornene i hvert fald.

I øvrigt, skal du ikke skrive www. foran shop.brumleogbi.dk, for så virker det ikke.
Så enten: www.brumleogbi.dk eller shop.brumleogbi.dk :-)
Tilmeldt 24. Jun 07
Skrevet kl. 19:31

Hej Lone.

Tusind tak for dit svar - og dit gode råd.

Jeg har ikke skænket det en tanke om det virkede med www. foran, så tak for det også :-)

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:12

Jeg har observeret den samme Keywordspy gennem længere tid, når jeg kigger i mine logfiler. da jeg ikke gider nogen konkurrenter snuser mine søgeord til sig, kontaktede jeg Goggle Adwords for at høre deres mening om dette site og om det kunne få adgang til mine søgeord i mine kampagner.

Svaret var (selvfølgelig?) at ingen vil kunne få adgang til min Adwords oplysninger.

Måske ligger Keywordspy og snuser tags fra selve webshoppen, men det er ligegyldigt for mig. Ved selv at prøve Keywordspy mit min egen shop kom der ingen resultater.

Det er bare lidt frustrerende at se den slags sites som besøgende - de køber nok ikke noget alligevel Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)