Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellige SMTP-adresse?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at være lidt træt af at rode rundt med SMPT-adresser, alt efter hvor jeg er koblet på nettet. Som det ser ud nu, så varierer det lidt om jer er på Cybercity eller TDC (mail.tele.dk).

Kan man ikke lave noget smart, så jeg ikke manuelt skal ind og ændre smtp-adressen ved hver e-mail-adresse hele tiden - evt. noget som gør det automatisk? Jeg benytter Outlook 2007 Angel

// Jesper Skov

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 16:41
I gamle dage købte man sig ind på en mailudbyder der tilbød egen SMTP server, så slipper man for den hovedpine. Den smtp server som kommer med din internetudbyder er en slags "gratis-service" som de giver med og for at undgå diverse spammisbrug så låser de den ned til at man skal være på deres linje i stedet for at give dig en adgangskode og et brugernavn på den. Køber du mailhosting (eller i visse tilfælde bare SMTP adgang) ude i byen får du en reel konto med login som du kan bruge uanset hvilket netværk du er på.
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 16:50

Jo, du kan bruge smtp.dk. Jeg mener også der findes nogle programmer som kan "cykle" imellem flere forskellige SMTP-servere.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)