Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg mig effektivt??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er bosiddende på Lolland hvor jeg arbejder som driftsleder i landbruget... Iværksætteren har altid rumsteret i maven på mig og nu vil den ikke være indespærret længere...

Jeg laver hjemmesider i min fritid billigere end de få eksisterende webdesignere hernede på Lolland gør det - jeg har nu lavet 7 hjemmesider der er kommet helt af sig selv gennem venners venner... Det er nu desværre ved at gå i stå for mig.

Jeg mener lolland og falster er et stort og potentielt marked da udbredelsen af hjemmesider hos fx. håndværkere er meget lille. Jeg har prøvet at sende tilbud ud pr. brev men uden held.

Er der nogen af jer der har en ide til hvordan jeg kommer ud til de mange potentielle kunder uden det kræver annoncering for 10 eller 20 k.

Hilsen Nicolai

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thørner:

Jeg mener lolland og falster er et stort og potentielt marked da udbredelsen af hjemmesider hos fx. håndværkere er meget lille. Jeg har prøvet at sende tilbud ud pr. brev men uden held.

Har du fulgt op telefonisk?

Du skal aldrig overlade bolden til kunden, sørg for selv at bevare initiativet hele vejen gennem salget.

Ulempen ved Lolland er måske, at øen er så lille at folk har et forholdsvis godt overblik over udbuddet af ex. håndværkere? Mon ikke de fleste på Lolland ved hvilken tømrer de ville vælge, hvor man i ex. Aalborg ikke har nogen anelse om hvor mange potentielle håndværkere der er?
(Pointen er bare, at erhvervsdrivende nok ikke får nær det samme ud af en hjemmeside)

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 21:36

Hej Tommy