Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsfører jeg mig effektivt??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg er bosiddende på Lolland hvor jeg arbejder som driftsleder i landbruget... Iværksætteren har altid rumsteret i maven på mig og nu vil den ikke være indespærret længere...

Jeg laver hjemmesider i min fritid billigere end de få eksisterende webdesignere hernede på Lolland gør det - jeg har nu lavet 7 hjemmesider der er kommet helt af sig selv gennem venners venner... Det er nu desværre ved at gå i stå for mig.

Jeg mener lolland og falster er et stort og potentielt marked da udbredelsen af hjemmesider hos fx. håndværkere er meget lille. Jeg har prøvet at sende tilbud ud pr. brev men uden held.

Er der nogen af jer der har en ide til hvordan jeg kommer ud til de mange potentielle kunder uden det kræver annoncering for 10 eller 20 k.

Hilsen Nicolai

Med venlig hilsen Nicolai Thørner www.lf-webdesign.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

thørner:

Jeg mener lolland og falster er et stort og potentielt marked da udbredelsen af hjemmesider hos fx. håndværkere er meget lille. Jeg har prøvet at sende tilbud ud pr. brev men uden held.

Har du fulgt op telefonisk?

Du skal aldrig overlade bolden til kunden, sørg for selv at bevare initiativet hele vejen gennem salget.

Ulempen ved Lolland er måske, at øen er så lille at folk har et forholdsvis godt overblik over udbuddet af ex. håndværkere? Mon ikke de fleste på Lolland ved hvilken tømrer de ville vælge, hvor man i ex. Aalborg ikke har nogen anelse om hvor mange potentielle håndværkere der er?
(Pointen er bare, at erhvervsdrivende nok ikke får nær det samme ud af en hjemmeside)

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 21:36

Hej Tommy

Takker for en hurtig besvarelse. Nej jeg har ikke fulgt op pr. telefon - tanken har ikke strejfet mig men det er jo indlysende!!

Hvad angår øens størrelse er jeg ikke helt ening. Er selv tilflytter fra Kbh og har ikke lige overblikket over de forskellige håndværkere og hvad de tilbyder. Der er de sidste mange år flyttet en del til øerne pga. boligmarkedet og vi har da 3-4 "størrere" byer hvor mange nok vil google deres næste håndværker.

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 21:39
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du undervurderer Lolland rent geografisk. Det trods alt Danmarks tredjestørste ø og der bor ca. 70.000 mennesker (kilde Wikipedia). Det er selvfølgelig ikke Fyn vi snakker om, men det er heller ikke Samsø.

Vil dog give dig ret i punktet omkring telefonisk opfølgning.

Har trådstarter forresten selv en hjemmeside? Det ville da være en start at linke til den i sin signatur her på Amino...

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 22:03

www.sydbaekgaard.com er min egen side og den første jeg lavede. www.hobby-fest.dk den sidste side jeg har lavet. Mener selv jeg har lidt evner set i det lys jeg ikke er programmør eller tager jeg fejl???

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:47

Jeg er simpelthen nødt til at spørge: Hvorfor i alverden har du de der 90'er-inspirerede counters på dine sider?

Det ville få mig til at løbe skrigende bort, hvis jeg var på jagt efter et webdesign-firma.

Nå, så til spørgsmålet om marketing. Har du overvejet at prøve Google Adwords i en geografisk afgrænset kampagne rettet mod Lolland-Falster?

Du kan jo sætte din kampagne op, så dine reklamer kun bliver vist ved besøgende fra de to øer.

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når nu dit fokus er lokalt, vil jeg klart foreslå at rykke en annonce i et par ugeaviser. Der er overraskende mange der læser det - specielt i din målgruppe - og så koster det ikke mere end et par sko :-)

Tilslutter mig desuden at du skal i gang på telefonen. Det er vejen frem.  

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Vestsjælland
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Evt. smid nogle refferencer på dem du har lavet, på din egen hjemmeside, så dine kommende kunder kan se noget af det du har lavet før.

Mvh.

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 21:50

Takker alle for gode og fornuftige svar. Jeg har fået noget at arbejde med og det var det jeg håbede på at få.

Amino må siges at være et enestående forum...!!

Fra Rødby
Tilmeldt 23. Apr 08
Skrevet kl. 21:54

mht til countere var det for at tilfredsstille min egen nysgerrighed... interessant at se hvor mange der egentlig gider at se på det man har lavet eller beskæftiger sig med... men kan godt se hvad du mener. De vil blive slettet i nærmeste fremtid.

Ved du hvad Adwords koster?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)