Kære Martin, kære med-Aminoer. Tillykke med det første af mange år!
Amino er det værste der findes - og det bedste!
Det værste fordi den er en tidsrøver af rang! Man bliver helt opslugt af at læse, følge debatterne, lære, lære, lære, man suger til sig af alverdens relevant viden - og noget der ikke er så relevant men bare interessant og nice to know. Imens samler støvet sig overalt, hunden sidder med krydsede ben og et lidende ansigtsudtryk og forsøger at fortælle at den skal altså tisse NU, og man kan igen konstatere, at klokken er alt for mange til de store kulinariske udfordringer og dukker med et suk ned i fryseren efter et eller andet der hurtigt kan varmes op.
Det bedste fordi det simpelthen er det bedste forum på
nettet. Hjælpsomheden er i særklasse og svarene kommer prompte. Få minutter efter man har postet et spørgsmål har de første 10 allerede læst indlægget og der er allerede 2 svar. Venligheden og overbærenheden. selv når det samme spørgsmål bliver stillet for 27. gang, imponerer mig gang på gang, og jeg tænker ind imellem i mit stille sind - hvad får disse enormt vidende mennesker overhovedet ud af at svare på alle disse spørgsmål. Ikke desto mindre stiller de beredvilligt op og stiller deres enorme viden til rådighed praktisk talt hver eneste dag.
Så det allerstørste tillykke skal tilfalde os brugere af Amino, vi er priviligerede over at have dette forum og det er op til os at passe godt på det ved at bidrage i samme gode ånd.
Martin - du har skabt endnu en succes, flot klaret. Jeg har set op til dig i årevis men pga. Amino må du nu dele pladsen med Mikkel deMib, Hans Stockholm, Marcel Fuursted, Jesper/Mediamouse og mange mange mange flere. Og hvis jeg har "læst" din personlighed rigtigt, er jeg sikker på at det har du ikke det mindste imod.
De allerbedste amino-hilsener
Helle