Ja, stort tillykke til Amino, viceværten og alle debattører! Jeg tror at den gode tone, og den store hjælpsomhed, har betydet at rigtig mange har deres daglige besøg på siden. Det er da vist kun et par stykker som er blevet ekskluderet fra det gode selskab, så vidt jeg husker.
Og nu hvor Amino Nord er stiftet, og Amino iværksætter-fredagsbarer skyder op rundt om i landet, så er det virtuelle netværk ved at blive til et netværk hvor iværksættere også mødes IRL. Sejt!
Jeg har købt lidt hos andre debattører, og har også selv solgt lidt. Men "timelønnen" skal jeg nok ikke begynde at regne på
mvh Carsten |
Amino fylder 1 år i dag
Og så det lange... hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Så er det kun at se fremad, og nappe et år mere! |
[:0] [:0] [:0] [:0] [:0] [:0] [:0] [:0]
I dag er det Aminos fødselsdag
Hurra, hurra, hurra Den sikkert sig en gave får
som den har ønsket sig i år
med dejlig chokola-ade
og ka-ger til!
[:0] [:0] [:0]
![]() |
Hvor er den virtual lagkage henne??? Men en gave til Amino bliver kun i form af dette: LINK |
Skal vi ikke snart have et mainsite, hvor de erfarne kunne smide lækre artikler osv ud til os noobies og vi kunne måske lave nogle intresse grupper, noget ligende Nord ligaen eller hvad de hedder, bare her på siden istedet for |
Franklin D. Roosevelt sagde engang: "Mennesket er ikke fange af skæbnen, men af dets egne begrænsninger" - Amino er det ligeledes, lad os sørge for et nyt og begrænsningsløst år Godt gået Martin, og alle Jer andre |
Så giver Martin vel kage til os alle hvis vi kigger forbi hos ham? ;-) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Ha, det er sgu jer der kan give kage :-)) Dbh Martin |
Hej Amino
Mange gange tillykke med det første år.
Det må virkelig siges at være en succes, med alle de mange gode hjælpende kræfter. :-)
Mange hilsner og tak for de gode input.
Nikolaj
|