Kære alle Så er det sgu et år siden Amino poppede op på de første folks skærme og man må sige at det er gået hurtigt. 2.500 registrerede brugere, 30.000 skrevne indlæg, knap 2.000 daglige besøgende, 20.000 viste sider og en masse glæde og viden spredt ud over det ganske land. Jeg vil gerne takke jer alle for jeres bidrag og gode humør! Ha'' en fantastisk weekend. Dbh Martin |
Amino fylder 1 år i dag
|
Tillykke, det er godt gået, mange fora bukker under og lukker ned, men Amino er heldigvis et bevis på at det modsatte er muligt! Jeg kan huske Du skrev om alle de der Fastelavnsboller da Du var hos Jubii. Var det ikke noget med et nyt PR stunt og så lancere Othello fødselsdagslagkage til Aminoerne |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Tillyke Martin/Amino.dk Tak for året der er gået og tak for alle de gode råd der kommer fra Aminoerne.
Ser frem til endnu et år med gode råd.
Hip Hip Hurra |
Peter Tidemand
Enlig-far.dk Det største fællesskab for danske fædre
Som Jokeren siger: "Klap dig selv på skuld´raaaenn!"
Tjek iøvrigt hans cool web og video: www.jokeren.com --- apropos meget diskuteret indlæg her på Amino: Riskær er med i video´en... (Riskær debat: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=3158 )
Lasse Burholt |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Mange spørgsmål har jeg fået besvaret, viden har jeg kunnet tilføre og hvad har du så planlagt for fremtiden Thorborg, eller mener du at vi som iværksættere selv skal udvide amino til den bedste iværsætter portal i dk? De bedste hilsner og tillykke med projektet. Brian Knudsen |
Tak skal i alle sammen have :-) |
Og tak til alle for den hjælp jeg er blevet givet og alt den viden der er delt ud af, det er super fedt også bare at læse og suge til sig! God weekend til alle herfra |
|