Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvornår får jeg mit cvr ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hmm hvornår kommer papierne og alt det man nu får når man starter virksomhed ? jeg har oprettet et personligt firma for halvanden måned siden og jeg har intet modtaget endnu af papiere eller noget

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:08
Hejsa

har du husket at sende de underskrevne papire ind, hvis du altså ikke har brugt digital signatur?

Sendte mine papire ind i går og skulle regne med at der gik små 8 dage sagde de til mig.

mvh Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Jeg mener ikke det tog så lang tid den gang jeg fik mit, men jeg vil da lige anbefale dig at ringe til dem og lige få en status, det sætter alt lidt ekstra gang i processen.

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 13:16

jeg brugte digital signatur så det skulle gerne være underskrevet :) hva nummer er det man skal ringe på bare så jeg lige er sikker :/

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:17

DjrevaX:

hmm hvornår kommer papierne og alt det man nu får når man starter virksomhed ? jeg har oprettet et personligt firma for halvanden måned siden og jeg har intet modtaget endnu af papiere eller noget

Ring hver dag og ryk for papirene. Sig at det haster.

Det kan godt være at de bliver trætte af dig, men det kan Du ikke tage dig af. 

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 13:23

bare så jeg ikke ringer til en forkert og spiller dum er det så det her nummer jeg skal ringe på Stick out tongue

Erhvervs- og Selskabsstyrelsen - Kampmannsgade 1 - 1780 København V
Telefon 33 30 77 00 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:29

DjrevaX:

bare så jeg ikke ringer til en forkert og spiller dum er det så det her nummer jeg skal ringe på Stick out tongue

Erhvervs- og Selskabsstyrelsen - Kampmannsgade 1 - 1780 København V
Telefon 33 30 77 00 

Ja, det ville jeg i hvertfald gøre :) 

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 13:43

eeh okay:S jeg ringede ind og sagde bla bla bla jeg har ikke fået papiere eller noget.. "vi har ikke modtaget den" nå jamen okay så jeg har kvittering her på at den er afsendt:S

tsk:S

desuden burde de få sig en ny ladie til at snakke til deres telefon svarer :/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54

He he, jamen velkommen i klubben og landet hvor man virkelig satser på iværksættere Big Smile

Regn aldrig med andre end dig selv og da slet ikke det offentlige, så er der måske en mulighed for at blive overrasket positivt en dag.

Fra Ålborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Skrevet kl. 13:59

Henning Wraae:

He he, jamen velkommen i klubben og landet hvor man virkelig satser på iværksættere Big Smile

Regn aldrig med andre end dig selv og da slet ikke det offentlige, så er der måske en mulighed for at blive overrasket positivt en dag.

hehe og skat gør det IKKE bedre jeg mangler nu for 2 måned i træk mine penge udbetalt fra dem som de skylder mig :/ og hver gang jeg ringer så får jeg at vide at "pengene står bare og hænger" jamen så udbetal dem "de er på vej" ja ja... 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)