hmm hvornår kommer papierne og alt det man nu får når man starter virksomhed ? jeg har oprettet et personligt firma for halvanden måned siden og jeg har intet modtaget endnu af papiere eller noget
Jeg mener ikke det tog så lang tid den gang jeg fik mit, men jeg vil da lige anbefale dig at ringe til dem og lige få en status, det sætter alt lidt ekstra gang i processen.
hmm hvornår kommer papierne og alt det man nu får når man starter virksomhed ? jeg har oprettet et personligt firma for halvanden måned siden og jeg har intet modtaget endnu af papiere eller noget
Ring hver dag og ryk for papirene. Sig at det haster.
Det kan godt være at de bliver trætte af dig, men det kan Du ikke tage dig af.
eeh okay:S jeg ringede ind og sagde bla bla bla jeg har ikke fået papiere eller noget.. "vi har ikke modtaget den" nå jamen okay så jeg har kvittering her på at den er afsendt:S
tsk:S
desuden burde de få sig en ny ladie til at snakke til deres telefon svarer :/
He he, jamen velkommen i klubben og landet hvor man virkelig satser på iværksættere
Regn aldrig med andre end dig selv og da slet ikke det offentlige, så er der måske en mulighed for at blive overrasket positivt en dag.
hehe og skat gør det IKKE bedre jeg mangler nu for 2 måned i træk mine penge udbetalt fra dem som de skylder mig :/ og hver gang jeg ringer så får jeg at vide at "pengene står bare og hænger" jamen så udbetal dem "de er på vej" ja ja...