Det er da for pisse irriterende. Jeg har ikke en eneste kampagne jer vil af med, hvad gør en klog mand? Dbh Martin |
Hej Martin
Du opretter blot en ny konto, med en anden e-mail adresse, så tror jeg den er i vinkel.
Det er da for pisse irriterende. Jeg har ikke en eneste kampagne jer vil af med, hvad gør en klog mand? Dbh Martin |
Hej Martin Du opretter blot en ny konto, med en anden e-mail adresse, så tror jeg den er i vinkel.
|
mvh Bent
Hvis ikke du må have mere end 1 konto, så kan du jo give din hund en bankkonto, som pengene kan sættes ind på. |
Lige et spørgsmål i denne forbindelse ... hvad er fidusen i at oprette flere forskellige kampagner?
jeg fylder blot lidt ekstra søgeord på min ene kampagne, når jeg kommer i tanke om noget nyt.
|
mvh Bent
|
Er der ikke noget med, at man som person/virksomhed kun må have en Google Adwords konto? Jeg mener også at problemet kan løses lige så let som Bent Andersen nævner, nemlig at oprette en ny profil via en ny e-mail adresse, men jeg tror faktisk ikke det er iorden i henhold til Googles regler. Men jeg er ikke helt sikker, så Du må ikke hænge mig op på det, men jeg skriver der bare, for at Du skal holde øje med det, hvis Du ender med at ville løse Dit problem vha. den metode som Bent Andersen foreslår! /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Den må du lige uddybe lidt.
kæden hoppede lige af
|
mvh Bent
løsningen er ikke at oprettet en ny konto !!! Problemet ligger ved google ... De arbejder på det ... |
|
mvh Bent