Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjem til Århus...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Den 15/7 flytter jeg og familien tilbage til Århus (Åbyhøj). Big Smile

Er der nogle Århus Aminoer her som kender til nogle gode IT kontorfællesskaber - IT netværk og lignende i Århus?

Umiddelbart lyder Katrinebjerg jo perfekt:

http://www.katrinebjerg.net/index.php?id=427

Katrinebjerg samler et stort antal it-relaterede virksomheder. IT-Huset huser over 60 virksomheder i et dynamisk miljø, hvor studerende og forskere også har deres daglige gang. På IT-Rampen arbejder 14 virksomheder ligeledes side om side i et levende og uformelt miljø.

Fra Århus
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:40

Katrinebjerg skulle være et super sted... Kender et par virksomheder med kontorer der, som er meget tilfredse med det!

Af IT netværk er der i al fald MG-50, som er et netværk med speciale i IT, Medie og Kommunikation, så vidt jeg husker...

Vi har også IT virksomheder i vores virksomhedsnetværk, WF Enterprise ApS, men har ikke basis for flere lige nu. Måske senere Big Smile

Mvh. Michael WF Enterprise ApS Det gælder ikke om at vide alt, men at vide hvor man kan finde alt...
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:07
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 15:36
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 10:06

Mange tak for alle de gode tips...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:01

Og hvis du er på jagt efter et lækkert og lukket kontor i centrum af Århus, så kan du lige kaste en besked efter mig.

Der er et kontor ledigt pr 1. juni hvis det er noget der kan lokke, i stedet for en plads i et kontorfællesskab. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)