Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - Ændring af title i emnerne?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og endnu engang et wordpress-spørgsmål,

Min salgsblog www.skygge.dk har følgende title: Salgsblog - Salgstricks - Sælger - Salgscoach - Salgsundervisning

Men jeg kunne godt tænke mig at have selve indlæggenes overskrift som title også, da jeg ikke kun skriver om salg. Når man i wordpress går ind i selve indlægget er title først ovennævnte og derefter indlæggets overskrift.

Spørgsmålet er så, om man kan ændre det, så hver enkelt indlæg får overskriften som title?

På forhånd tak

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 22:17

BannerSalg.dk:
Spørgsmålet er så, om man kan ændre det, så hver enkelt indlæg får overskriften som title?

Det kan du helt sikkert. Jeg anvender selv plugin'et All-in-one SEO pack til det formål på http://blog.zmags.com. Her får du en ekstra tab under options, hvor du kan indstille eksempelvis din page title. Fungerer upåklageligt.

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:56

Hej Joakim og tak for dit svar.

Jeg har downloadet filen men hvordan installerer jeg den? Skal mappen bare lægges op i FTP uden nogen form for setup? Og hvor skal den lægges op?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:00
Under wp-content > Plugins
Dernæst klikker du på Plugins (i admindelen), finder det nye plugin, og aktiverer det.

Der er ting der kan indstilles, men ikke umiddelbart noget der SKAL indstilles, som jeg læser det.

soelver.dk - freelance illustrator 

Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 15:28

soelver:
Der er ting der kan indstilles, men ikke umiddelbart noget der SKAL indstilles, som jeg læser det

Præcis, du kan køre med standardindstilling. Men der er masser af ting at rode med, hvis du vil justere på dine titler, permalink eller andet godt. 

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 18:03

Super lækkert :) Det virker.. MANGE tak

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)