Hejsa Er idag blevet kontaktet af en sælger fra Sponsorcar.dk som ville sælge noget reklame. Og jeg vil i den forbindelse hører om der er nogen herinde som har prøvet det eller kender nogen som har prøvet det?
Det lyder lidt besnærende at de vil køre en måned først med No cure-no pay, for at bevise at det virker. Nu er det jo ikke hele sandheden for man skal stadig betale 17,- pr. streamer samt et gavekort på 150,- kr. pr. bil som får streameren påsat. Så med 100 biler koster det jo alene små 17.000,- kr. og er det det værd?
|
Dato: 3/23/2006 4:34:55 PM Forfatter:Lars PDet lyder lidt besnærende at de vil køre en måned først med No cure-no pay, for at bevise at det virker. Nu er det jo ikke hele sandheden for man skal stadig betale 17,- pr. streamer samt et gavekort på 150,- kr. pr. bil som får streameren påsat. Så med 100 biler koster det jo alene små 17.000,- kr. og er det det værd?
Hvis dette er prisen for én måned med 100 biler, tror jeg hellere jeg vil lave en aftale med en taxavognmand.
Eksempelvis 20.000,- om året i 2 år, hvor bilen for mit vedkommende kommer til at kører 250.000km i Århus og omegn.
Selvfølgelig er der udgifter til dekoration af bilen, men hvis den ikke skal fuldt indpakkes, kan man få det gjort for 4-6000,- (hvis ikke andre steder så her hos mig)