Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsorcar.dk - nogen erfaringer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er idag blevet kontaktet af en sælger fra Sponsorcar.dk som ville sælge noget reklame. Og jeg vil i den forbindelse hører om der er nogen herinde som har prøvet det eller kender nogen som har prøvet det?

Det lyder lidt besnærende at de vil køre en måned først med No cure-no pay, for at bevise at det virker. Nu er det jo ikke hele sandheden for man skal stadig betale 17,- pr. streamer samt et gavekort på 150,- kr. pr. bil som får streameren påsat. Så med 100 biler koster det jo alene små 17.000,- kr. og er det det værd?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 16:42
Dato: 3/23/2006 4:34:55 PM Forfatter:Lars P

Det lyder lidt besnærende at de vil køre en måned først med No cure-no pay, for at bevise at det virker. Nu er det jo ikke hele sandheden for man skal stadig betale 17,- pr. streamer samt et gavekort på 150,- kr. pr. bil som får streameren påsat. Så med 100 biler koster det jo alene små 17.000,- kr. og er det det værd?

Hvis dette er prisen for én måned med 100 biler, tror jeg hellere jeg vil lave en aftale med en taxavognmand.
Eksempelvis 20.000,- om året i 2 år, hvor bilen for mit vedkommende kommer til at kører 250.000km i Århus og omegn.
Selvfølgelig er der udgifter til dekoration af bilen, men hvis den ikke skal fuldt indpakkes, kan man få det gjort for 4-6000,- (hvis ikke andre steder så her hos mig) 
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:39

Hej Lars P

Kan sponsorcar.dk fremvise nogen som helst dokumentation for effekten af sponsoraterne?

Kommer også meget anpå hvor mange der ser det på den enkelte bil, ved ikke om man kan regne med 100 der ser en sådan reklame på hver bil, kommer jo også anpå hvor langt de kører osv, osv. Hvis du har 17.000 kr til overs på dit reklame budget så prøv det da, men tænk dig om først. 
Den målgruppe som en sådan reklame rammer, er jo kæmpe stor, og hvis du regner med at hver reklame ses af 100 mennesker så snakker vi 10.000 eksponeringer om dagen og 300.000 efter en måned, og så er du slet ikke sikker på at din målgruppe bliver ramt. En spredning over nogle websites som rammer din målgruppe, vil sikkert give flere leads, alt efter din målgruppe selvfølgeligt! 

Et sponsorat på en bil, tror jeg dog også giver en større troværdighed så hver enkelt eksponering er sikkert mere hver end en banner annonce. Men hvis det er for at tiltrække folk til madgal.dk så tror jeg du ville klare dig bedre med at udvælge nogle websites hvor din målgruppe færdes, kan fx være 10 mindre sites, hvor du reklamerer på i en måned. Hvis din kampagne udføres rigtigt ville jeg mene at det ville give gode resultater.

Tænk desuden på, at du for 17.000 kr ville kunne PPC markedsføre dig og modtage imellem 10.000 17.000 besøgende, bare for at sætte det i relief. Du kan ikke regne med så mange besøgende på 300.000 eksponeringer på nogle biler.

Men prøv det gerne hvis du som sagt har pengene i overskud, jeg vil MEGET gerne høre udkommet af din kampagne, for jeg har selv overvejet sponsorcar.dk

MVH

Kim Sand Sørensen
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 06:49

Min tidligere bil var en MCC Smart og jeg kørte omkring 40.000 Km pr år. Jeg tilmeldte min bil men jeg hørte aldrig tilbage fra dem.  Det er godt nok 2 år siden, men aligevel.

Hvis deres klister på deres streamer er lige så dårlig som deres håndtering af deres tilmeldte biler, så ville jeg overveje det det en gang til..

Men vil følge denne tråd med interesse, man kan altid blive positivt overrasket :- )
Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 12:19

Hej Lars P.

Står du og har kr. 20.000,- i overskud til generel markedsføring eller en reklame kampagne, vil jeg da klart glemme Sponsorcar.dk - jeg ville aldrig være 100 % sikker på at reklamerne blev påsat bilerne - og at bilerne kom ud at køre og dermed set.
Ville du endvidere være ligeglad med, hvilke biler og tilhørende personer, som skulle køre rundt med dit reklamebudskab ??, jeg ville ikke !

Jeg ville hellere lade de mange dygtige Amino`er komme med et kreativt oplæg til dig, for dine kr. 20.000,- Jeg er overbevist om, at du her ville få langt mere valuta for din investering og få flere kunder i din forretning eller i din nye flotte webshop. Der skal tænkes utraditionelt, bare stil krav, så skal der nok ske noget.
Held og lykke.

Peter
Danmarkshop.com

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:37
Dato: 3/23/2006 10:39:22 PM Forfatter: Kim Sand
Tænk desuden på, at du for 17.000 kr ville kunne PPC markedsføre dig og modtage imellem 10.000 17.000 besøgende, bare for at sætte det i relief. Du kan ikke regne med så mange besøgende på 300.000 eksponeringer på nogle biler.

Hej Kim,

Lidt offtopic, men hvor kan man køre PPC kampagner helt ned til 1,0-1,7 kr. pr. klik/besøgende? Det lyder temmelig billigt.
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 18:20
Dato: 3/24/2006 4:37:19 PM Forfatter: Lasse H. Kristiansen
Dato: 3/23/2006 10:39:22 PM Forfatter: Kim Sand
Hej Kim,
Lidt offtopic, men hvor kan man køre PPC kampagner helt ned til 1,0-1,7 kr. pr. klik/besøgende? Det lyder temmelig billigt.

på søgeordet "Mejetærskere" ville man godt kunne køre en sådan kampagne til den pris

Men det er vel de færreste søgeord hvor man kan nøjes med under 2kr for en topplacering? Eller?
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:09
Det gælder ikke altid om at stå øverst på google fx, det er noget der er mange der har misforstået, ja det genererer statistisk set flest kliks, men står du længere nede, og der er nogen der klikker på annonce, så er der større chance for at det er folk som virkeligt er interesseret i at komme ind på dit site, det hedder "optimering" prøv det selv, og du vil sikkert opleve at din konverteringsprocent stiger i takt med at du falder længere ned af "stigen" så det er bestemt ikke lykken at betale 4-5 kr for et klik og få 200 besøgende med kun et salg/lead, men ved at stå længere nede kunne det måske skæres ned til 1 salg/lead pr 50 besøgende, og så har du endda kun givet 1 kr for et klik.
Nu ved jeg godt at det kommer fuldtændigt anpå en masser faktorer, men alt i alt har jeg ret i ovenstående.

Kom gerne med nogle kommentarer.
Tilmeldt 15. Sep 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:46
Husk på at konceptet er at de medlemmer som kører med din reklame modtager et gavekort eller lign. til din butik/shop. Gavekortet kan i udgangspunktet ikke veksles til kontanter.

Det betyder at hvis du f.eks kører en kampagne med 100 streamers så er du også sikker på at få 100 ind i din butik - både for at hente streameren samt når de efter kampagnene udløb skal ind og bruge deres gavekort. Typisk bruger de vel mere end kr. 150,00 i butikken hvilket betyder at du får en meromsætning på kr. xxx,00

Så du har fået 100 nye kunder + hvem der evt. har set reklamen og er blevet fristet :-}

- venner, familie, arbejdskollegaer, medtrafikanter osv. ....

Jeg har på www.smartkontant.dk (mobiltelefoni) lavet en aftale med sponsorcar på 2.000 medlemmer/kunder og har været meget tilfreds med forløbet.

Fra Haslev
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 06:16
tja jeg skrev til dem og de lovede at vende tilbage for 2 mdr siden, har stadig intet hørt fra dem!

sådan noget gider jeg bare ikke!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)