Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om afvikling af kongres?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
I JCI Ribe er vi lige nu ved at lægge de sidste 15.000 hænder på den største forårskongres i JCI Danmarks historie.

Over 650 mennesker gæster Ribe i denne weekend. Vi har arbejdet hårdt med forberedslerne i flere måneder, og har naturligvis fået en masse erfaringer. Disse erfaringer vil jeg naturligvis gerne give videre, hvis nogen står foran, at skulle arrangere en stor kongres eller lignende. Så er jeg kun en opstart af en tråd væk

Efter weekenden, når jeg vågner en gang mandag (eller tirsdag) give jeg lige rapport om, hvordan det er gået....

Kig evt. på kongressens hjemmeside
God weekenden til alle.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:21

Hej Jan

Held og lykke...

Jeg har læst en del om kongressen, og det lyder spændende.

Alt om både i Danmark

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:30
Hej Bjarne

Tak tak.

Der er en masse udfordringer, men det bliver spændende. Endnu en udfordring i Prins Joachims besøg til vores gallafest. Der kommer sikkert en masse presse pga af en eller anden Marie. Spændende opgave som presseansvarlig

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:35

Dato: 3/23/2006 3:29:48 PM Forfatter: Jan Winum // MindMe.dk Hej Bjarne Tak tak. Der er en masse udfordringer, men det bliver spændende. Endnu en udfordring i Prins Joachims besøg til vores gallafest. Der kommer sikkert en masse presse pga af en eller anden Marie. Spændende opgave som presseansvarlig

hehehe...var det ikke noget med katja k også kommer....eller er det kun som taler?

Alt om både i Danmark

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 15:43
Ganske rigtigt. Jeg har samtidig med presseopgaven også ansvaret for foredragsholdere, så mit ansvar at hun og alle andre foredragsholdere får et behageligt ophold.

Martin skal nok brokke sig på mandag, hvis ikke jeg har udført opgaven godt nok

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:30
Så er det der endte med at blive den største forårskongres i JCI Danmarks historie overstået. Alt har været perfekt. 3 timers søvn i weekenden, hvor af ingen af dem lå mellem lørdag og søndag nat, har sat sine spor, men der er ikke tid til at slappe af.
Lauerbærblade stinker af lort - så jeg hviler i mig selv....

Men spørg endelig, hvis nogen har spørgsmål omkring afviklingen af en kongres el.lign... Det hårdt - men fantastisk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)